• 2015 •

2015 har omtrent vært et bloggfritt år, det har det ikke vært på mange år! De siste månedene har jeg tenkt på hva jeg skal gjøre med denne bloggen. Og jeg har vel kommet frem til at jeg vil så smått begynne igjen. Jeg vil fokusere mer på looks og mine favorittkombinasjoner av produkter.

2015 1

2015 2

Dette er et utvalg av looks jeg gjorde i 2015, de aller fleste er i forbindelse med looks jeg har hatt på jobb. Ingenting er forandret som dere skjønner, jeg jobber fortsatt for MAC og trives fortsatt veldig godt som alltid. Noe av det som har «preget» 2015 mye har vært at jeg byttet butikk! Jeg var Retail Manager på den «gamle» MAC-butikken som lå med KICKS på Oslo City, 7. januar la vi ned butikken der, og 12. januar begynte det et nytt kapittel for meg. Jeg begynte på en av de nye MAC-butikkene på Aker Brygge. Jeg fikk et helt nytt team, nye kolleger, en ny arbeidsplass og til og med nye arbeidstider.

2015 har vært et veldig bra år for meg, og jeg håper 2016 blir like bra. Godt nyttår!

Legg igjen en kommentar

