• That Trillion Dollar Look •

It’s good to be back! 😉 Og så hyggelig å se at det fortsatt er noen som stikker innom selvom jeg har vært MIA en ganske så lang stund nå.

Jeg fant denne quad’en i New York i høst, og ble så glad! Det er ekstra gøy å ha limited edition-produkter med spesielt design synes jeg 🙂

That Trillion Dollar Look

Lisa’s Spikes har jeg lagt på indre del av øyelokket, og Apple Squishee på resten av lokket, 2 Dozen and One Greyhounds har jeg lagt i globalen, og Chalkboard Dreams helt i ytterkant for å skape litt dybde. På nedre vippekant har jeg lagt 2 Dozen and One Greyhounds. Eyeliner på øvre vippekant og på våtkanten er Tealo Powerpoint Eye Pencil. Alle produkter er fra MAC 🙂 Mascaraen tipper jeg er Prep+Prime Lash (mascaraprimer) med Mineralize Multi-Effect Lash oppå.

Liker dere at jeg skriver hvor jeg har brukt de forskjellige skyggene?

6 thoughts on “• That Trillion Dollar Look •

  1. Kjekt å se at du er «tilbake», jeg setter alltid pris på å se de fine makeup looks’ene (norsk-engelsk, jadda!). Og ja, veldig kjekt om du skriver hvor du bruker hva – for oss som stadig prøver å lære noe nytt. 🙂

  2. Så fin blogg du har, hyggelig og se du er tilbake! Er selv en M.A.C junkie, så nå har jeg bladd gjennom hele bloggen med masse spennende produkter. Er mange av disse produktene som ikke er like omtalt, så fint at du gir oss et innblikk på de også! Nå er bloggen allerede lagt i sidebaren, så jeg gleder meg til og følge deg videre. 🙂

  3. Nydelige øyne du har, og sminken fremhever de jo perfekt 🙂 Fint at du skriver hvilke produkter du bruker og hvor du har plassert de forskjellige. Spesielt for meg som har null peiling på sminke i grunn :p

  4. Heihei! Kjempefin blogg, og som en makeup junkie selv så var det gøy å scrolle meg gjennom bloggen din! Ganske sjalu på makeup kolleksjonen din altså! Fant bloggen din fordi jeg prøvde å finne ut hvordan man søker jobb på MAC, og hvilke kriterier man må ha og hva de ser etter, og fant pent lite, men siden du jobber der kan du kanskje svare på dette? 🙂 Jeg er snart ferdigutdannet makeup artist (i juli), men er det mulighet for å søke tidligere?

    Ha en råfin dag videre!:D
    Mvh. Anette

    1. Hei Anette, beklager for så sent svar, jeg har rett og slett ikke vært innom bloggen på mange (!) måneder!
      Tusen takk for så hyggelige ord 🙂 Man må være utdannet makeupartist, det er egentlig det eneste kriteriet. Vet ikke om du søkte etter at du skrev denne kommentaren? Jeg vil anbefale deg å søke hvertfall, bare for å ha gjort det! Nå er du jo også ferdig utdannet. Det er veldig vanlig å starte som freelancer (det gjorde jeg selv), og så jobbe seg oppover 🙂

Legg igjen en kommentar

