News

Har helt glemt å vise hva som ble resultatet at en liten mellomlanding i København på vei til familieferie i Sveits. Vi hadde ca. 5 timer, så jeg benyttet anledningen til å møte to kolleger som jobber der. Naturligvis måtte jeg slenge med en liten bestilling fra M·A·C Pro-butikken, og her er det som fikk bli med hjem.

SONY DSCAcid Orange Pigment / Pink 3D Glitter / Pale Mint 3D Glitter / Black 3D Glitter / Lavender 3D Glitter
Maleficent Natural Beauty Powder / Green Room Eyeshadow (Moody Blooms) / Cheeky Bronze Mineralize Skinfinish

Alt dette var nyheter da jeg kjøpte det, 3D-glitterne er ganske nye, og SÅ fine alle sammen! Maleficent-pudderet er virkelig et samleobjekt for meg, og øyeskyggen og Skinfinishen var ting jeg ikke kunne gå glipp av 😉

Legg igjen en kommentar

