Long time – no see

Hei!
Jøss, det var lenge siden! Mye har skjedd siden sist, jeg har vært på familieferie i Sveits med fantastisk natur, lite shopping akkurat i Sveits, men da vi reiste nedover mellomlandet vi i København og hadde seks timer til rådighet. Jeg møtte to av mine tidligere kollegaer og var noen timer med dem. De jobber på MAC Pro-butikken i København, så jeg måtte jo benytte meg av det og hadde sendt med en liten liste.

SONY DSCAcid Orange Pigment / 3D Pink Glitter / 3D Pale Lavender Glitter / 3D Black Glitter / 3D Lavender Glitter
Natural Maleficent Beauty Powder / Green Room Eyeshadow / Global Glow Mineralize Skinfinish

SONY DSCNatural Maleficent Beauty Powder / Global Glow Mineralize Skinfinish

SONY DSCGreen Room Eyeshadow

3d pink3D Pink Glitter

3d pale mint3D Pale Mint Glitter

3d lavender3D Lavender Glitter

3d black3D Black Glitter

Veldig fornøyd med alt, spesielt glitterne! Har ikke hatt noen anledning til å bruke de enda, men neste helg skal jeg til København på jobbseminar/fest og da, da er det tid for glitter! Jeg har fått ny stilling på jobb, et vikariat ut året, som daglig leder på den samme butikken jeg har vært i. Så glad og fornøyd om dagen, nå har jeg en uke ferie der jeg skal tilbringe fem dager alene i Barcelona, før jeg skal til København på jobbseminar/fest! Livet smiler! 🙂

4 thoughts on “Long time – no see

  1. Gratulerer med jobb 🙂
    Er det du som skal styre under det som er plastbanner i skrivende stund i sentrum ? 😉

Legg igjen en kommentar

