Jet Couture

catsM·A·C Painterly Paint Pot
M·A·C Electra e/s
M·A·C Copperplate e/s
M·A·C Typographic e/s
M·A·C Carbon e/s
M·A·C Blanc Type e/s
M·A·C Jet Couture Pressed Pigment
M·A·C Nocturnal Superslick Liquid Eye Liner
M·A·C Black Black Chromaline (pro)
M·A·C Feline Kohl Power Eye Pencil
M·A·C Prep+Prime Lash
M·A·C Extended Play Lash
M·A·C #43 Lash

DSC01784Bryn:
M·A·C Omega e/s
M·A·C Charcoal Brown e/s
M·A·C Clear Brow Set

Kinn:
M·A·C Stereo Rose (limited edition)

Lepper:
M·A·C Prep+Prime Lip
M·A·C What A Blast! Pro Longwear Lip Penci
M·A·C Morange Lipstick

Gammel look, som jeg egentlig ikke er heelt fornøyd med, selvom jeg ikke vet helt hva jeg ikke er fornøyd med :p Jaja! I skrivende stund venter vi på og boarde flyet til København, der har vi 6 timer, så jeg skal møte en tidligere kollega 🙂 Så i 18-tiden går flyet videre til Genève, gleder meg til å komme litt bort og endelig ha en ordentlig ferie!

Legg igjen en kommentar

