M·A·C x Pedro Lourenço

God lørdagskveld! Håper dere har det fint, jeg vil gjerne vise det nyeste av produkter som har fått flytte inn i samlingen min!
Den brasilianske designeren Pedro Lourenço har lansert en kolleksjon med M·A·C, og designet er råfint! Jeg trodde egentlig ikke at denne kolleksjonen kom til Norge, men da jeg var en liten tur innom Glasmagasinet forrige uke, stod den der, da, og jeg jublet – som vanlig, over nye kolleksjoner. 

Selvom jeg hadde lyst på ca. alt, måtte jeg begrense meg litt, spesielt siden jeg har tre ferier planlagt fremover, og da har jeg muligheten til å handle på Pro-butikker (og det er jo eeenda gøyere! 🙂 ). Det ble begge glossene og blushen, og jeg er fornøyd!

SONY DSC

 

SONY DSC

SONY DSCGold Mirror Lipglass / Mirror Lipglass / Corol Powder Blush

Jeg prøvde Mirror Lipglassen i går, med Kiss Me Quick Pro Longwear Lip Pencil som jeg tegnet opp leppene med og duset innover (så hele leppen var altså ikke veldig markert og rød) og så la jeg glossen oppå, mest på midten. Veldig kult, og glossen imponerte veldig med veldig bra pigmentasjon! Prøvde også Corol i kinnene, og før jeg i det hele tatt hadde pakket ut disse produktene, leste jeg omtalen Temptalia hadde skrevet, og leste at Corol var helt ubrukelig. Uansett hvor mye jeg heller vil teste et produkt selv før jeg gjør meg opp en mening, så blir man jo litt påvirket av hva en såpass stor blogger/person mener om et produkt som tester så mye. Jeg skjønner ikke hva som har skjedd med eksemplaret Temptalia har fått, for hun måtte tydeligvis skrape ut produkt for å i det hele tatt få på noe farge.

Jeg brukte M·A·C #116 Blush Brush, for at jeg skulle få å mye produkt på som mulig. Min var ikke slik som Temptalia beskrev hennes, for jeg fikk ganske mye farge ut av den. Nå når jeg skulle finne link til dere så dere kan lese omtalen hennes ser jeg at hun har oppdatert omtalen og kjøpt en ny Corol Blush, og denne var tydeligvis bedre! Utrolig fin, ikke veldig spesiell farge, men den er kjempefin til hverdags og en perfekt sommerfarge! Jeg er glad jeg kjøpte den, for det er jo uansett limited edition, og gøy å ha i samlingen 🙂

One thought on “M·A·C x Pedro Lourenço

Legg igjen en kommentar

