M·A·C Pro Longwear Waterproof Brow Set

Jeg elsker de nye Brow Set’ene vi har fått inn! Ikke nok med at de har blitt lansert i mange nye farger, men kosten er annerledes og de har blitt ekstra longwearing og vannfaste! Sommeren er reddet! 😉

Brow Set

Jeg har kun én farge (foreløpig), men den er perfekt! Quiet Brunette heter den, og det er den dere ser over. Kosten er mye mindre enn på de gamle, under kan dere se forskjellen. Det er mye lettere å komme ordentlig til på brynet, uten at det blir mye søl utenfor der du har bryn.

Brow Set 2

Ganske stor forskjell! De kommer i seks nye farger 🙂

SONY DSC

Før: Her har jeg ingenting på brynene, har heller ikke børstet dem.

SONY DSC

Etter: Her har jeg gått over brynene med Quiet Brunette Brow Set, og dette er resultatet! I det siste har jeg kun brukt dette produktet på brynene, det er jo helt genialt! Det tar også mye kortere tid!

5 thoughts on “M·A·C Pro Longwear Waterproof Brow Set

    1. Det synes jeg du absolutt skal gjøre, så enkelt og så bra resultat! Heldige deg som skal til Amsterdam, da, gleder meg selv til utenlandsferie om tre uker 🙂

    1. Jeg synes de «gamle» versjonene er noe helt annet enn disse nye! De nye er mye mer transparente i fargen, så det gjør på en måte ikke noe å få for mye, for det ser ikke mye ut likevel. Tipper Quiet Brunette blir fin på deg, jeg! Den er absolutt ikke for rød, det føler hvertfall ikke jeg, Toasted Blonde er ganske rød, og Red Chestnut (om det er det den røde heter) selvfølgelig 🙂

Legg igjen en kommentar

