Pure Show

DSC01472

M·A·C Painterly Paint Pot
M·A·C Shroom e/s
M·A·C Wedge e/s
M·A·C Black Black Chromaline (pro)
M·A·C  Pure Show Superslick Eyeliner
M·A·C Studio Fix Lash
M·A·C #36 Lashes

Denne looken er faktisk fra julaften 2013, men jeg har helt glemt at jeg hadde den liggende. Det ble en dobbel liner med svart og gull, og så hadde jeg faktisk røde lepper til, selvom Mamma så bestemt sa at til bunad må man ha naturlig sminke til. Men sminke er jo gøy, og regler er til for å brytes, så da kjørte jeg på!

Har dere noen ønsker om hva jeg skal skrive om, forresten? Man shopper jo ikke hele tiden, og ofte glemmer jeg å ta bilde av dagens sminke med det ordentlige kameraet også.. Nå har jeg en uke ferie fra jobb, og ingen spesielle planer, så det kan hende jeg får sminke meg litt ekstra for bloggen! Men gjerne kom med ønsker 🙂

5 thoughts on “Pure Show

  1. Hei!
    Jeg bare lurer på om de selger mac pro palette refill pan i norge? og eventuelt hvilke macbutikker som har de? 🙂 Har prøvd å google det, men kom bare tilbake til bloggen din (som forresten er veldig fin) 🙂

    1. Hei! Beklager sent svar!
      De selger Pro Palette Refill Pan i Norge. Er det selve øyeskyggene i refill du tenker på, eller selve paletten du tenker på? De selger hvertfall begge deler på Glasmagasinet i Oslo og Kløverhuset i Bergen 🙂 Tusen takk!

      1. Tusen takk for svar 🙂 Tenkte på selve øyeskyggene i refill! nå gleder jeg meg til å kjøpe ny sminke!! 🙂

Legg igjen en kommentar

