En liten sminkesmell

Jeg er helt sikker på at dere kjenner til følelsen når man bare må ha det man har ønsket seg og ventet på så lenge, men egentlig ikke burde? Den følelsen hadde jeg i begynnelsen av mai-måned, da vi lanserte de nye kolleksjonene for sommeren. Det er så typisk at alt det fine kommer på en gang, og jeg er så svak for limited edition-produkter, så det måtte bli med meg noen ting hjem fra jobb. Noen dager senere var jeg innom Glasmagasinet for å kjøpe noen produkter fra Proenza Schouler-kolleksjonen (♥), gikk visst på en liten smell denne måneden, ja (nå har jeg sminkestopp i minst 2 måneder!)!

Proenza Schouler, Alluring AquaticFor det første, så elsker jeg designet! Her er det som fikk bli med meg hjem forrige uke.

BronzerM·A·C Aphrodite’s Shell Extra Dimension Bronzer – Disse bronzerne er så utrolig fine, for man trenger ikke å være forsiktig når man påfører dem, og trenger ikke være redd for at det skal bli for mye solpudder. Passer også til oss som ikke blir supertan om sommeren 😉
M·A·C Delphic Extra Dimension Bronzer – Delphic er den mørkeste av Extra Dimension Bronzerne, men allikevel blir den ikke for mørk til meg, altså. I like! Designet og printet i dem er jo selvfølgelig et stort pluss for en sminkenerd som meg.
M·A·C Refined Golden Bronzer – Refined Golden er et solpudder som er i fast sortiment, men siden jeg ikke har det fra før av, det er veldig fint OG det har den fantastiske pakningen, måtte jeg kjøpe dette også. Pluss for at det er speil inni, og masse vanndråper utenpå  ♥

127 + 233233 + 127 M·A·C 127 Split Fibre Face Brush – Jeg elsker disse kostene! Ansiktskosten er på samme størrelse som 129 Powder/Blush Brush, men mye løsere og mer fluffy. De er jo også todelt, med en side med syntetiske hår, og en side med naturlige hår. Denne er perfekt (!!) til å legge Extra Dimension Bronzerne, og jeg liker best å påføre med den syntetiske siden faktisk, for jeg føler det smelter så fint i huden. For ikke å snakke om hvor myk den er 🙂
M·A·C 233 Split Fibre Eye Brush – 233 er ganske lik 239 Eye Shading Brush, men den er selvfølgelig todelt og er litt løsere i busten. Gir en mye mer naturlig påføring av øyeskygge, synes jeg, og den syntetiske siden er jo perfekt til å påføre våte skygger også!

Nail Lacquer, Pigment, Pro Sculpting Cream M·A·C Submerged Nail Lacquer – Altså, jeg har ikke ord for hvor mye jeg elsker lakkene fra Alluring Aquatic-kolleksjonen, og spesielt Submerged! Har lagt ut bilde på Instagram, om noen vil se hvordan den ser ut på 🙂 Magisk!
M·A·C Ever So Yellow Pigment – Dette er fra Playland-kolleksjonen, og skikkelig gult! Det morsomme med pigmenter er at man kan bruke det overalt, på alle mulige slags måter! Dette er ikke helt matt, men har ørlite skimmer, noe som bare gjør det enda finere! 😀
M·A·C Coffee Walnut Pro Sculpting Cream – Husker så godt da vi hadde disse for et års tid siden, jeg angret så utrolig på at jeg ikke kjøpte, så gleden var stor da de kom nå! Vi har dem i to forskjellige farger, denne og Pure Sculpture, den jeg har er faktisk den mørkeste. Jeg tror disse kan fåes på Pro Store, men ikke 100% sikker.

Proenza Schouler Blush Ombre M·A·C Sunset Beach Blush Ombre /  M·A·C Ocean City Blush Ombre – Disse er fra Proenza Schouler-kolleksjonen, og jeg har ventet på disse helt siden det ble annonsert at PS skulle ha et samarbeid med MAC 1. oktober 2013, så gleden var stor da de endelig fikk kolleksjonen på Glasmagasinet (kolleksjonen blir bare lansert på Glasmagasinet og i Bergen).

Proenza Schouler Woodrose Lipstick M·A·C Woodrose Lipstick – Fargen på dette bildet er egentlig litt feil, for den er ikke så rosa i virkeligheten, mye mer nude. Ja, jeg har kjøpt en nude leppestift! Tenk på det. Men denne er i Lustre-finishen, så den er ikke så opaque i fargen, den perfekte nude for mine lepper og hud. I tillegg er jo designet helt rått, så ble glad for at jeg fant en leppestift jeg likte :p

Fortell meg om dere kjøpte noe fra de nye kolleksjonene eller har kjøpt noe annet morsomt, da! 😀

4 thoughts on “En liten sminkesmell

  1. ååå, her var det mye spennende! Jeg skulle ønske jeg var kjemperik og kunne kjøpe alt det jeg ønsker meg av sminke for tiden :p

    Forresten! Jeg lurte litt på om du kanskje kunne lage en eller annen form for ordliste/forklaringslite på ord og begrep osv? Her f.eks bruker du ord som lustre-finishen og opaque. Jeg blir alltid sittende ekstra lenge og tenke på hva slike ord faktisk betyr :p

    1. Hehe, ja, det hadde vært noe 😀
      Det kan jeg absolutt gjøre, takk for tips! Glemmer på en måte at ikke alle skjønner hva jeg mener med de forskjellige ordene jeg bruker, så jeg skal gå gjennom innlegg og se hva jeg kan sette på listen 😉

  2. Åh, sikle!! Herregud. Dødsjalu på de ombre blushene da!! Regner med at de er utsolgt for lengst og sikkert helt umulig å få tak i nå T_T

Legg igjen en kommentar

