Mac Pro

DSC01810M·A·C #134 Large Powder Brush – Den største pudderkosten fra MAC. Har hatt lyst på denne så lenge, og den er perfekt til både pudder og solpudder. Gleder meg til å bruke denne masse fremover!
M·A·C #129 Powder/Blush Brush – Helt siden jeg kjøpte 116-kosten, som er ganske lik, bare mindre, har jeg angret på at jeg ikke kjøpte denne istedenfor. Det er selvfølgelig veldig individuelt hvilken størrelse man liker best, men jeg vil heller ha en som er litt større 🙂
M·A·C #213 Fluff Brush – Denne ligner litt på 239-kosten, den hvite, flate øyeskyggekosten, men denne er litt mer fluffy.
M·A·C #209 Eye Liner Brush – Jeg får aldri nok av eyelinerkoster, og denne er min favoritt, til medium til tykke linere.
M·A·C Oval 6 – Alle jeg har vist denne til har trodd at det er en tannbørste, men det er faktisk en kost, altså! Har ikke prøvd den så mye enda, men gleder meg til å teste den ut, og håper resultatet blir bra!

DSC01811M·A·C Complete Comfort Cream – Verdens beste fuktighetskrem! Huden min får all den fukten den trenger, konsistensen er fantastisk og den lukter veldig rent. Mamma er også veldig glad i denne 🙂
M·A·C Lip Conditioner – I det siste har leppene mine vært heelt katastrofe, så tørre, ingenting hjelper, ingenting ser fint ut.. Men denne gjorde det faktisk mye bedre! Ny favoritt, uten tvil!
M·A·C Fix+ – Fuktighetssprayen som jeg har levd uten i noen uker, og endelig har jeg den igjen!
M·A·C Charged Water Skin Hydrating Mist – Omtrent det samme som Fix+, men denne er mineralbasert.
M·A·C Volcanic Ash Exfoliator – Favorittskrubben min! Akkurat tom for den gamle, så da var det på tide med påfyll 🙂

DSC01812M·A·C Lightful Marine Bright Formula Cleanser – Skummende rensekrem.
M·A·C Lightful Marine Bright Formula Softening Lotion – Toner etter rens.
M·A·C Lightful Marine Bright Formula Essence – Serum, brukes før krem.
M·A·C Lightful Marine Bright Formula Moisture Cream – Fuktighetskrem.
Nå har jeg blitt anbefalt denne serien fra en trainer vi har på jobb, så gleder meg til å forhåpentligvis se resultater. Til info har jeg kombinert til tørr hud.

DSC01814M·A·C Prep+Prime Natural Radiance Radiant Yellow – Favorittprimer! Enough said 🙂
M·A·C Prep+Prime Lash – Vippeprimer som brukes under mascara. Denne pluss favorittmascaraen min Extended Play = ♥
M·A·C  Prep+Prime Lip x2 – Leppeprimeren, som jeg har levd uten i en mnd. ca. Jeg har aldri hatt så tørre lepper som den siste tiden, så denne er faktisk en life lipsaver!

DSC01816M·A·C Face & Body C2 (120 ml.) – Har tenkt til å bruke denne på kroppen, spesielt til armene, for å få en jevnere tone.
M·A·C Accentuate Shaping Powder (pro) – Highlightpudder som jeg tror og håper blir perfekt til å sette concealer under øynene.
M·A·C Margin Blush Refill – Utrolig fin blush, aner ikke hvorfor jeg ikke har kjøpt denne før! Perfekt sommerblush, som passer til omtrent alle 🙂
M·A·C Salsarose Blush Refill (pro) – Skikkelig fin og sprek farge!

DSC01819 M·A·C Pure White Chromaline – Hvit kremliner, har mange farger i Chromalines fra før av, favoritter!
M·A·C Process Magenta Chromaline – Hot pink kremliner.
M·A·C Constructivist Pro Longwear Paint Pot – Fineste brune Paint Pot’en som endelig er min!
M·A·C Clear Brow Set – Gjennomsiktig bryngelé, som var på tide, siden min gamle er mørkebrun…
M·A·C Lingering og Spiked Eye Brows – Brynspenner i to forskjellige farger. Lingering har jeg hatt før, mens Spiked har jeg ikke prøvd engang, men mørke bryn er fint!DSC01822 M·A·C Blue Steel Pigment (pro) – Utrolig kult pigment, litt sånn havfrueaktig, skinner fra blått, til gulgrønt!
M·A·C Old Gold Pigment – Gullpigment, ser nesten flytende ut på øyet.
M·A·C Chocolate Brown Pigment (discontinued) – Sjokoladebrunt pigment, som dessverre er gått ut av produksjon, men jeg var så heldig og fant det på MAC på Kongens Nytorv!
M·A·C Pink Bronze Pigment (discontinued) – Aprikos-rosa-gull-pigment som også er gått ut av produksjon.
M·A·C Blue Brown Pigment – Brunt pigment som skinner i blått, minner veldig mye om Club øyeskyggen, men enda mer pigmentert. Den er veldig rødbrun, utrolig fin farge, et veldig populært og kjent produkt fra MAC!

DSC01823 M·A·C Moth Pressed Pigment – Lyst, kaldt lilla presset pigment.
M·A·C Deeply Dashing Pressed Pigment – Mørkebrunt presset pigment.
M·A·C Snob Nail Lacquer – Kald rosa negleakk.
M·A·C Spirit Of Truth Nail Lacquer – Kongeblå neglelakk, perfekt blåfarge!

DSC01824 M·A·C Hi Jinks! Casual Colour Lip & Cheek Colour (Playland collection) – Korallfarget produkt som kan brukes både på leppe og kinn.
M·A·C Young At Heart Casual Colour Lip & Cheek Colour (Playland collection) – Knallrosa.
M·A·C Toying Around Lipstick (Playland collection) – Den perfekte sommerleppestiften! Gleder meg til  ferie, da skal jeg bruke denne hver dag!
M·A·C Playland Lipstick (Playland collection) – Kolleksjonens stjerne! En gul-gull leppestift, veldig kul som en effekt med en annen leppestift, den funker sikkert også som en highlight på kinnbena vil jeg tro! 🙂 Måtte jo såklart ha det spesielle produktet, hvertfall når det heter det samme som kolleksjonen.
M·A·C Cheerful Mineralize Glass – En av de nye mineralglossene, jeg elsker jo farger som går mot oransje, så dette var en perfekt farge for å få testet de nye glossene 🙂DSC01827 M·A·C Brush Cleanser – Litt nødvendigheter måtte det bli, og etter å ha levd uten Brush Cleanser i to uker, måtte jeg, én uke før vi reiste til København, kjøpe en på jobben. Jeg er tydeligvis avhengig av å ha noe jeg kan vaske børstene mine med og som går kjapt. Så da var det bare å «stock up» i København, så da kjøpte jeg like greit tre stk. 😉
M·A·C Gently Off Eye & Lip Makeup Remover – Jeg sier dette hver gang jeg viser dere at jeg har kjøpt denne sminkefjerneren, men denne er den beste! Kjøpte to stk., så har jeg en stund fremover. Det er jo så kjedelig å bruke penger på ting man trenger!
M·A·C Palett + Eye Shadow Insert x6 – Kjøpte en tom palett, med inserten til Pro Longwear/Pressed Pigment-skygger. (Ja, jeg har depottet Pressed Pigment’ene mine, kanskje jeg skal vise dere?).
M·A·C Eye Applicator – Disse ser så stusselige ut, synes jeg, men de skal visst være overraskende gode, spesielt til Pressed Pigments. De er i silikon, tror jeg, så de skal visst fungere som om man bruker fingrene. Blir spennende å teste ut disse!

DSC01825 M·A·C Turquatic 20 ml. + Roller Ball 6 ml. – Okei, jeg trodde virkelig ikke at MAC hadde SÅ gode parfymer! Jeg tror de nylig fikk denne på pro store i København, så først kjøpte jeg roller ball’en, den var uansett veldig billig. Men etter å ha luktet på den hele tirsdagen og sagt til min reisepartner sikkert 20 ganger den kvelden hvor fornøyd jeg var med den, kjøpte jeg en større størrelse også, angrer ikke! I tillegg elsker jeg designet og fargene! (Ja, dette er det jeg kanskje er mest fornøyd med av alt!)

Det ble en del, gitt! Jeg har kjøpt alt dette selv, har spart og ikke kjøpt omtrent noe fra jobb siden vi bestilte turen. Fremover blir det lite sminkeshopping, bortsett fra de nye produktene som kommer fra Alluring Aquatic-kolleksjonen som kommer i mai. 🙂

7 thoughts on “Mac Pro

  1. Så mye fint 😀 Fikk veldig lyst til å prøve den vippeprimeren og den korallfargede leppestiften, blant annet. Også ble jeg veldig nysgjerrig på den ovale kosten. Hva brukes den til? 😛

    1. Vippeprimeren en fantastisk!! Man ser veldig forskjell med den, har blitt helt avhengig! Den ovale kosten kan brukes til foundation, pudder, concealer og lignende 🙂 Overraskende bra! Det har dog skjedd en produksjonsfeil med denne kosten (den er jo helt ny), så den er tatt av markedet nå for at de skal forbedre den. Jeg leverte min tilbake, kommer til å kjøpe den når den blir lansert ny og bedre 😉

Legg igjen en kommentar

