Wishes

image1. Clinique Cheek Pop Blush – Disse er så søte! Jeg er litt skeptisk til selve mønsteret, om det forsvinner når man bruker dem og hvordan konsistensen er, har lest at de ikke er som vanlige pudderblusher, men heller ikke krem. Skal sjekke ut disse på taxfree når jeg skal til København i påsken, hvertfall! De fargene som frister er Berry Pop, Plum Pop og Peach Pop, alle bortsett fra den nederst til høyre.

2. M·A·C 163 Flat Contour Brush – Helt siden MAC første gang lanserte denne kosten med Sculpting Creams, har jeg angret på at jeg ikke kjøpte denne. Håper jeg finner den snart!

3. M·A·C Lingering/Spiked Eye Brows – Min Lingering er helt tom, så trenger påfyll av den, og så har jeg lyst til å prøve en litt mørkere farge som Spiked.

4. M·A·C Prep+Prime Lip – Helt siden min leppeprimer ble sporløst forsvunnet, har jeg vært «in desperate need of» en ny, selvfølgelig.

5. M·A·C Deeply Dashing Pressed Pigment – Pressed Pigment må være et av favorittproduktene vi har på jobben, og nå har jeg fått depottet alle de jeg allerede har og satt fem i paletter. Mangler blant annet denne mørkebrune fargen, så fin!

6. M·A·C 129 Powder/Blush Brush – Denne har jeg savnet i samlingen min lenge! Trenger en som er en mellomstørrelse, siden jeg bare har 116 og 150, men denne er midt i mellom.

7. M·A·C 134 Large Powder Brush – Den største pudderkosten MAC har, for lett påføring av pudder tror jeg denne er perfekt!

8. M·A·C Proenza Schouler Sunset Beach og Ocean City Blush Ombre – Er så gira på disse!! Har ventet i det som føles som en evighet, og nå kommer de snart! Jeg samler jo på disse Blush Ombrene, og disse er jo ekstra spesielle i tillegg!

9. M·A·C Coquette Eyeshadow – Jeg har begynt å like kalde bruntoner, og denne heller nesten over mot grønt, enda bedre! Perfekt i globalen for eksempel, må ha!

Nå reiser jeg snart til København igjen, så regner med at jeg finner en del av det som stør på ønskelisten der (har enda mer på listen, men kunne ikke ta helt av her).

10 thoughts on “Wishes

  1. Har også kjempelyst på de rougene du har i ptk 8 men jeg avventer til jeg får sett fargene bedre. Heller vel til bare å kjøpe den som går mot orange da jeg klarte å gå glipp av Ripe Peach …. (jepp, klønete jeg vet !!! 😉 )

    1. Jeg synes den er litt annerledes enn Ripe Peach, men definitivt en dupe! 😉 Nå ser det ut som at den ikke kommer til Norge (kun Glasmagasinet og Bergen som får denne kolleksjonen), så det blir vanskelig å få tak i den, men håper jeg finner en løsning! Dette er jo årets samlerobjekt (for min del!)!

      1. Hehe, jeg er ikke så tøff når det gjelder å kjøpe sånne ting på ebay.. Skal nok få tak i den på en eller annen måte 😉

  2. burde skrive essay, men ligger heller og leser blogger. Vurderer nesten å skrive et slikt innlegg som dette selv, er så mye jeg har lyst på for tiden! :p

  3. Kollade stockholm nu i helgen. De släpper den i maj, men hade inte fått in blushen vi ville ha 😦
    Den är utsåld på italienska sidan med( säkert då att de inte ens fick den) Men de har ju inte släppt den på USA hemsidan? Du kan signa upp dig där och få mail när de släpper den står det. om jag nu har rätt om detta? 🙂

    1. Snakket med Julia i dag, hun sa at den blir sluppet i mai i Norge også, og at de venter på blushene, men hun var usikker på om de kommer i det hele tatt.. I’ll keep you posted!

Legg igjen en kommentar

