Tightlining

Tightlining er kronen på verket for at en look skal se 100% ut, og under på bildet kan dere se hvor stor forskjellen er! Man ser det jo ekstra godt når man har en svart liner som jeg har på bildet også.

tightliningJeg har brukt 212-kosten fra MAC, som er en helt rett eyelinerkost, gnikket den borti en mascara jeg ikke bruker (så da fant jeg noe jeg kunne bruke den til også) og så maler jeg på en måte den øvre våtkanten med mascara. Ganske enkelt og tar deg kanskje 1 minutt ekstra i sminkerutinen! Bare et lite tips ♥

2 thoughts on “Tightlining

    1. Hehe, tusen takk, har øvd i noen år nå da.. Så skulle nesten bare mangle :p På skolen gjorde jeg 3-5 forskjellige linere hver dag i en uke, var helt obsessed med å få det til :p

Legg igjen en kommentar

