Favoritter: Blush

DSC01695Fun & Games (limited edition) / Style / Harmony / Fleur Power

Om jeg skulle ha valgt fire blush jeg kunne levd med resten av livet, haddde jeg definitivt valgt disse! Fun & Games er limited edition, så kanskje litt kjipt å velge den, siden den er vanskelig å få tak i.. Style, Harmony og Fleur Power er fast i sortiment, da. Føler jeg har alt jeg trenger med disse (men det betyr ikke at jeg ikke «trenger» fler..).

DSC01698Fun & Games / Style / Harmony / Fleur Power

I det siste har jeg også blitt veldig glad i å bruke One To Watch og Uninterrupted som blush, som egentlig er Pro Longwear øyeskygger! 🙂

4 thoughts on “Favoritter: Blush

Legg igjen en kommentar

