Favoritter: Mineralize Skinfinish

Mineralize Skinfinisher er noe jeg samler på, det finnes utrolig mange fine, så det var vanskelig å velge noen som er mine absolutte favoritter! Jeg har kjempemange fine, så jeg tenkte også å lage et innlegg og vise dere alle! 🙂

DSC01678DSC01680Lightscapade – I fast sortiment. Denne er jo veldig basic, men utrolig fin! Liker at den passer perfekt til de som har ganske lys hud (som meg selv) og at den ser så naturlig ut!

DSC01679Refined – Limited edition. Denne har jeg brukt overraskende mye, tror denne er den som har blitt brukt mest! Denne bruker jeg mest som blush, da den gir en del farge. Veldig «meg-farge».

DSC01681Semi Precious Pearl – Limited edition. Mellomting mellom Lightscapade og Soft And Gentle (som også er i fast sortiment). Den er så fin med den rundingen i midten.

DSC01682Fairly Precious – Limited edition. Denne er fantastisk fin! Gir et hint av ferskenfarge, så den kan brukes som en veldig svak blush, jeg liker best å bruke den over en annen blush.

DSC01683Adored – Limited edition. Denne kan minne liiitt om Fairly Precious, litt mer oransje, og litt mer diskret shimmer.

Legg igjen en kommentar

