Favoritter: Fluidline/Chromaline

Jeg elsker eyeliner i alle farger og fasonger, så jeg måtte la fluidlines og chromalines få et eget innlegg. Her er mine favoritter, selvom jeg gjerne skulle tatt med alle, for jeg har mange fine! Dette er bare produkter som er i det faste sortimentet, Chromalines får man bare kjøpt på Pro-butikker, da.

Fluidline ChromalineChromaline Black Black – Denne er omtrent som Blacktrack Fluidline, den er litt svartere og vannfast.
Black Black

Chromaline Basic Red – En rød Chromaline, veldig intens i fargen, ordentlig «ketchuprød»! Jeg synes rød eyeliner er så kult, og denne er også kjempekul som en base 🙂
Basic RedChromaline Hi-Def Cyan – Dette var vel den første Chromalinen jeg kjøpte tror jeg, og denne har jeg også i Chromagraphic Pencil (omtrent det samme bare i blyantform, og ikke  kremete i konsistensen). Elsker fargen!
Hi-Def Cyan
Fluidline Rich Ground – En nydelig bronsegullfarget Fluidline, denne er så fin! En av mine fine kolleger lagde en facechart med denne forrige uke, med andre bruntonede øyeskygger, fineste facechartet jeg har sett! Skal prøve å lage looken på meg selv en gang i nærmeste fremtid! 🙂
Rich GroundFluidline Waveline – Mørk blå, og så fin! Denne med et Reflects Glitter over for eksempel… Må prøves!
WavelineSwaatches chromaline fluidlineBlack BlackBasic Red / Hi-Def Cyan / Rich Ground / Waveline

2 thoughts on “Favoritter: Fluidline/Chromaline

    1. Som regel 209/210 (spørs hvor tykk jeg vil ha den, pleier som regel å bruke 210 til øyekroken for å få den så tynn og presis som mulig) eller 208, alle fra MAC selvfølgelig 😉

Legg igjen en kommentar

