Goodies

Hva som ble med meg hjem fra de nye kolleksjonene til MAC. Jeg elsker jo Skinfinishes, og de har på en måte blitt samleobjekter for min del. En matt, svart leppestift (den ser litt shiny ut på bildene ser jeg) og neonlimegrønt pigment – you just gotta love it! 😉
DSC01626M·A·C True Chartreuse PigmentM·A·C Hautecore Lipstick

DSC01633

True Chartreuse / Hautecore

DSC01629DSC01628M·A·C Extra Dimension Skinfinish: Superb / Fairly Precious / Magnetic Appeal

DSC01632Fairly Precious / Superb / Magnetic Appeal 

-Dette er mine egne personlige meninger, dette er produkter jeg har kjøpt selv, og jeg representerer ikke M·A·C på denne bloggen.

3 thoughts on “Goodies

Legg igjen en kommentar

