Crimson

Min all-time favoritt blant røde leppestifter må være Crimson Lip Mix (pro produkt)! Dette er et produkt som krever en god og presis leppekost, for det er litt tricky å påføre uten 😉

DSC01384Det er en stund siden jeg hadde denne looken, men jeg tror nok jeg har MAC-skygger fra pro store (som ikke fåes kjøpt i Norge, altså), Bamboo og Soft Brown. Har som vanlig Black Black Chromaline med en liten vinge, Fascinating Eye Kohl på våtkanten og Studio Fix Lash på vippene. På leppene har jeg som sagt Crimson Lip Mix, med P+P Lip og kaanskje Redd Lip Pencil under.

Gleder meg til neste gang jeg er på en pro store, da skal jeg kjøpe flere Lip Mix! De har masse forskjellige farger, og de er helt geniale å blande sammen også, så kan man lage sin helt egen farge!

DSC00159Lip Mix’ene ser slik ut, kommer i en tube, og du trenger typ en kvart ert for en hel leppe 🙂

One thought on “Crimson

Legg igjen en kommentar

