Favoritter: Eyeliner

Mine favoritter når det kommer til eyelinere i blyantform. Jeg er stor fan av Eye Kohls og Pearlglides, som dere ser!

DSC01402DSC01403Feline Kohl Power Eye Pencil – Dette er den beste svarte eyelineren ever! Den er en Kohl Power, som vil si at den er litt mer intens. Den er veldig kremete, og er perfekt til smoky eyes, for eksempel!

DSC01404DSC01405Mountain Air Pro Longwear Eye Liner – Disse Pro Longwear linerne sitter utrolig godt, og jeg liker aller best å bruke denne som en base. Brukte den under Freshwater øyeskyggen engang, og ikke bare sitter skyggen godt, men fargen blir helt fantastisk!

DSC01406DSC01407Fascinating Eye Kohl – Enda en Eye Kohl, denne er hvit og kremete, og blir mest brukt på våtkanten i mitt tilfelle.

DSC01409DSC01410Minted Eye Kohl – Tror dette var en av de første fargerike eyelinerne jeg kjøpte, og den har blitt mye brukt! Veldig fresh farge!

DSC01411DSC01412Designer Purple Pearlglide Intense Eye Liner – Denne er så fantastisk! Bare se på fargen! Lilla, med lilla, blått og rosa glitter, ser det ut som. Veldig kremete, kule som eyeliner på nedre vippekant eller som base. Kan ikke si mange nok ganger hvor godt jeg liker denne typen!

DSC01413DSC01414Petrol Blue Pearlglide Intense Eye Liner – Samme type som forrige eyeliner, bare i blått. Ser ut som at denne har blått, turkis og noe sølv/hvitt glitter.

DSC01415DSC01416Undercurrent Pearlglide Intense Eye Liner – Sjøgrønn liner med grønt og gullglitter. Dette var den første av Pearlglide linerne jeg kjøpte, tror jeg, storfavoritt!

DSC01417DSC01418Black Line Pearlglide Intense Eye Liner – Denne er mer militærgrønn enn svart, med gullglitter, veldig fin til en grønn smoky eye.

Bare for å vise dere hvor godt Pro Longwear linerne sitter:
DSC01419Her har jeg gnidd ordentlig godt med sminkefjerner, og Mountain Air sitter fortsatt godt!

4 thoughts on “Favoritter: Eyeliner

Legg igjen en kommentar

