Spider Queen

God jul! Tok meg en liten juleferie, 100% avslapning, veldig deilig! Jeg håper jeg rekker å lage noen looks de neste dagene, har jo så lyst til å teste ut glitteret jeg kjøpte i København! I kveld får dere hvertfall et par bilder av en fantastisk øyeskyggepalett jeg kjøpte for en god stund siden.
____________________________________________________________________________________________________________
Da MAC lanserte en egen Halloween-kolleksjon med den fantastiske Rick Baker (hvis du ikke har sett videoene han har laget med MAC i forbindelse med kolleksjonen hans, gjør det, han er helt vill!!), var det ikke bare spesialeffektprodukter i kolleksjonen. Det ble også lansert to forskjellige øyeskyggepaletter, jeg bestilte «Spider Queen» som inneholder Lime, Moss, Deep Purple, Indian Ink, Dusty Purple og Carbon. Jeg har både Lime og Carbon fra før, men de andre fire skyggene var for fine til å ikke kjøpe denne paletten!

SONY DSCSONY DSCLime / Moss
Deep Purple / Indian Ink 
Dusty Purple / Carbon

Legg igjen en kommentar

