Copenhagen

Vi hadde en kjempefin tur til København forrige uke, til tross for ganske dårlig vær. Fikk gjort masse shopping, både julegaver og til meg selv, var innom den nye MAC-butikken hele tre ganger, haha.

DSC01431275 Medium Angled Shading Brush / 209 Eye Liner Brush

DSC01432Manicure File / Pro Performance Sponge

DSC01433#7 / #36

DSC01434Dynamo Pro Longwear Lip Pencil / Brunette Veluxe Brow Liner

DSC01436Prep+Prime Skin Refined Zone Treatment / Prep+Prime Lash / Prep+Prime Highlighter Radiant Rose / Prep+Prime Face Protect

DSC01437Mineralize Foundation/ Loose Light / Pro Longwear Concealer NC15

DSC01438Uninterrupted Pro Longwear Eye Shadow / Mauveless Pro Longwear Eye Shadow / Sour Lemon Eye Shadow (pro) / Cobalt Eye Shadow (pro)

DSC01439Viva Glam IV Lipstick / Viva Glam I Lipstick / Elegant Accent Mineralize Rich Lipstick

DSC01441Mineralize Charged Water Moisture Eye Cream / Gently Off Eye And Lip Makeup Remover

DSC01442Funtabulous Dazzleglass / Extra Amps Dazzleglass

DSC01443Shirelle Nail Lacquer / Sephora Express Nail Polish Remover

DSC01444Reflects Rust/ Reflects Turquatic

DSC01445#182 Buffer Brush

DSC01446DSC01448NARS One Night Stand Cheek Palette
Veldig fornøyd med alt, spesielt Buffer Brush og Dazzleglass’ene, faktisk! Angrer selvfølgelig på at jeg ikke kjøpte flere farger i Dazzleglass’ene, flere glitter, flere koster and so on, men det at København bare er en times flytur unna, gjør det jo en del lettere å reise dit, i tillegg til at byen er veldig fin og koselig! Satser på at neste reise jeg begir meg ut på blir til New York, DA blir det shopping, da! 😉

6 thoughts on “Copenhagen

    1. Hehe, sorryyy! Jeg elsker Mauveless! Har ingen skygger som ligner, og den er sånn perfekt gammelrosa/skittenaktig (for en beskrivelse..)! Jeg synes du må ha den! 😉 Hørte noe om at den skal discontinues, så tok ikke sjansen på å ikke få tak i den :p

    1. Liker den! Jeg har Radiant Rose, som er den lyse med rosa undertone, kan bruke den både som highlighter og concealer, ingenting er jo bedre enn multiprodukt! 😉

  1. Jeg elskerelskerelsker «Brunette» Veluxe Brow Liner, den er helt fantastisk. Jeg skulle ønske den fantes i en litt mer passende farge til meg, men jeg er så fornøyd med den at jeg sjeldent bryr meg om at den eeegentlig er litt for varm. 🙂

    1. Ja, de fargene er litt rare, men jeg elsker selve pennen, og da jeg brukte «spoolien» på andre siden, så en venninne bare helt rart på meg fordi hun skjønte ikke at det gikk an å få så fine bryn bare med en penn 😉 Så den får hun til jul 😉

Legg igjen en kommentar

