Pigments & Glitter

Det beste med årets julekolleksjon var definitivt pigment og glitter-settene! Jeg fikk kapret meg hele to av settene, med hjelp fra både -20%-kupong og 25-kroners-kuponger som fulgte med KICKS-bladet 🙂

SONY DSCSONY DSCDet rosa/lilla settet inneholder Vanilla, Kitchmas, Pink (glitter), Push The Edge og Grey (glitter).

SONY DSCDet gull/brune settet inneholder Naked, Museum Bronze, Gold (glitter), Copper Sparkle og Black (glitter).

Fantastiske farger, spesielt Museum Bronze har jeg hatt lyst på lenge (pigmentet er pro). Jeg liker at de er såpass små, for de er så drøye i bruk. Jeg skal kjøpe noen «stackable jars» som jeg kan ha disse i, synes det er mye mer praktisk!

4 thoughts on “Pigments & Glitter

  1. Åh, jeg har så lyst på det nederste setter, men jeg var selvsagt for sent ute 😦 Får tråle ebay etter et sett som ikke er til blodpris 😛

Legg igjen en kommentar

