Favoritter: Falske øyevipper

Er det noe som virkelig kan gjøre en sminkelook se enda bedre ut, så er det løsvipper! Tenkte å vise dere mine favoritter 🙂

Vipper#4 – Helt svarte, disse har jeg hatt som favoritter lengst, tror jeg. Passer i mine øyne både til hverdag og fest.
4#7 – I boksen ser disse egentlig mindre pene ut, men disse er veldig fine på! De blander seg veldig fint med ens egne vipper og ser mye mer naturlige ut enn man skulle tro! Disse er også helt svarte.
7#35 – Disse har en blanding mellom brune og svarte hår. De er litt spesielle, de er ganske rette, så jeg synes de er finest om de bøyes med en vippetang etter at man har påført dem. Veldig kule, perfekt om man vil ha skikkelige falske vipper som ikke nødvendigvis trenger å se så naturlige ut 😉 Disse ble lansert med Riri ♥ M·A·C, derfor er ikke M·A·C-logoen på boksen (på plastbeholderen utenpå det hvite «brettet» er Riri ♥ M·A·C-«logoen»).
35#36 – Også en blanding mellom brune og svarte hår. Disse er litt lengre (i lengden altså) i ytterkant, så man får veldig dådyrøyne av disse. Ble også lansert med Riri ♥ M·A·C og er de vippene Rihanna har på promobildene til kolleksjonen.
36
Fant noen bilder der jeg har noen av vippene på:
#36:
36vipper36vipper1#7:
7vipper#4:
4vipper

3 thoughts on “Favoritter: Falske øyevipper

  1. Uansett hvor mye jeg prøver, blir jeg aldri noe god på falske vipper. Du får det helt sinnsykt bra til, og øynene dine ser alltid smashing ut 😀

    1. Tusen takk! 🙂 Noen vipper er vanskeligere enn andre, noen er på en måte mer bøyd i «båndet» og jeg synes de er mye vanskeligere.. Jeg hadde omtrent aldri brukt falske vipper før jeg startet på MAC for halvannet år siden, så det er virkelig bare å øve! 😉

Legg igjen en kommentar

