Stockholm

Jeg har jo helt glemt å vise dere hva jeg kjøpte da jeg var i Stockholm i oktober!? Som mange av dere vet, var jeg en liten tur i Stockholm alene, og koste meg skikkelig!

SONY DSCSephora Express Nail Polish Remover x 2 – Verdens beste neglelakkfjerner! Og ja, alle andre merker i hele verden har kommet med sin versjon, men det jeg liker med Sephora sin er at den lukter godt også 🙂

SONY DSCSephora Creamy Body Wash – Jeg er stor fan av dusjsåper som lukter godt, så tok med meg noen eksemplarer! Mango liker jeg best hittil, men jeg har enda ikke prøvd vanilje eller kokos, og det er jo favorittluktene mine (sammen med mango/peach)!

SONY DSCSephora Triple Action Cleansing Water – Denne kjøpte jeg en liten versjon av (jeg reiste bare med håndbagasje til Stockholm, så jeg måtte kjøpe minisminkefjernere) først, og dro tilbake dagen etter og kjøpte den store, for jeg likte den så godt!
Sephora Waterproof Eye Makeup Remover – Denne likte jeg også veldig godt, men jeg liker Gently Off Eye And Lip Makeup Remover fra M·A·C bedre, men et billigere alternativ er det absolutt!

SONY DSCThe Body Shop Grapefruit Body Scrub – Denne lukter så godt at jeg har lyst til å smake på den, og skrubbekornene er også veldig gode, liker denne veldig godt!
Sephora Targeted Eye Remover Swabs – Dette er kort og godt Q-tips der «pinnen» er fylt med sminkefjerner, så brekker du av den ene bomulls»dotten» på den ene siden, og sminkefjerneren renner ned til den andre bomulls»dotten». Enkelt å fjerne små detaljer og slikt, selvom jeg synes de er litt for store, spesielt hvis man skal rette opp eyeliner…

SONY DSCM·A·C Pink Pepper Pressed Pigment – Dette var limited edition da det ble lansert nye Pressed Pigments, men jeg rakk aldri kjøpe akkurat denne fargen. Da var det et gledens syn da jeg fant det på M·A·C i Stockholm! Har enda ikke rukket å bruke det, men neste uke skal det bli med på tur! Det er helt fantastisk, og jeg elsker glitteret i den!
M·A·C Deliciously Rich Fluidline – Denne ble lansert med Indulge, og da var jeg også for treig til å kjøpe denne, så fant jeg denne også i Stockholm! Den ble også lansert med julekolleksjonen Divine Night, så vi har den enda i butikk! 🙂 Den er utrolig fin, både som eyeliner og øyeskyggebase (og øyeskyggen sitter som klistret på!).
M·A·C #2 vipper – Disse har vi ikke på jobben, så måtte benytte sjansen til å kjøpe noe vi ikke har til vanlig. Disse er ganske lange, men faktisk mer naturlig enn de ser ut!

Det ble en del fra Sephora, jeg liker Sephoras eget merke veldig godt (som dere ser…), og jeg tror jeg må benytte sjansen til å kjøpe inn litt av hvert neste uke når jeg skal til København! 🙂

7 thoughts on “Stockholm

Legg igjen en kommentar

