Fine gaver

I starten av oktober fikk jeg bursdaggave fra lillesøster som kom hjem fra språkreise til Spania, jeg hadde sendt med henne en liten ønskeliste, og er veldig, veldig fornøyd med det hun plukket ut. Tenk at jeg har en så snill søster 🙂

DSC01080M·A·C Gently Off Eye And Lip Makeup Remover / M·A·C Black Fix Studio Fix Lash
Verdens beste makeupremover! Jeg synes det er litt kjipe penger å kjøpe sminkefjerner, det er jo ikke spesielt gøy å kjøpe. Det er ikke alltid jeg kjøper denne pga. prisen, men det er definitivt den beste. Liker at den er så mild og så lukter den godt!
Jeg har fått øynene opp for en ny mascara som jeg virkelig liker, nemlig Studio Fix Lash! Den har gummikost, og det liker jeg veldig godt, den separerer SÅ bra og gir fantastisk lengde, endelig har jeg den i mascarasamlingen 😉

DSC01082DSC01083M·A·C Pro Longwear Eyeshadows:
Fresh Flare / Tease With Ease
Sunny Outlook / Hot Paprika

Fire nye øyeskygger, i freshe farger, fra Pro Longwear-serien! Gleder meg til å leke med disse!

-Dette er mine egne personlige meninger, dette er produkter jeg har kjøpt selv (i dette tilfellet fått av søsteren min), og jeg representerer ikke M·A·C på denne bloggen.

4 thoughts on “Fine gaver

Legg igjen en kommentar

