Indulge Eyeshadows

Høstens store kolleksjon fra M·A·C, Indulge, har definitivt de fineste øyeskyggene! Jeg var selvfølgelig på plass på morgenen på lanseringsdagen, kunne jo ikke risikere å ikke få med meg mine favoritter!? Jeg har virkelig lært å begrense meg ordentlig, det ble «bare» fire av skyggene, selvom jeg godt kunne tenkt meg et par ting til også..

DSC01032Fine og høstlige farger..

DSC01031Three Ring Yellow / Eat, Love
Sex & The Oyster / Palace Pedigreed

Three Ring Yellow har jeg ventet på at skulle komme tilbake  lenge! Konsistensen er fantastisk, veldig kremete og myk, med kjempegod pigmentering.
Eat, Love og Palace Pedigreed er ganske like i konsistensen, de er noe helt annet enn de to andre, de har ikke like mye shimmer, men disse to er så typiske høstfarger. Palace Pedigreed er en fantastisk lillafarge, tror den kommer til å bli en stor favoritt!
Sex & The Oyster er en ganske spesiell farge, for den ser kanskje litt kjedelig ut, men den har en sånn merkelig farge som ikke er grå, men heller ikke blå.. Den må egentlig bare oppleves 😉

Sånn, nå skal jeg slutte å bable, men de er så vanvittig fine alle sammen!

DSC01034Three Ring Yellow / Eat, Love / Sex & The Oyster / Palace Pedigreed 

-Dette er mine egne personlige meninger, dette er produkter jeg har kjøpt selv, og jeg representerer ikke M·A·C på denne bloggen.

9 thoughts on “Indulge Eyeshadows

Legg igjen en kommentar

