Hand Cleanse Gel

En kollega av meg introduserte meg for disse geniale hånddesinfisererne (?) for noen uker siden. Hun hadde en som luktet så utrolig godt, nemlig Pink Grapefruit. Denne lukten finnes tydeligvis ikke i Norge, så jeg endte opp med Sweet Lemon, som lukter friskt sitron, og Satsuma, som lukter klementin/appelsin. Begge er veldig gode, altså, men jeg følte fortsatt at jeg «trengte» Pink Grapefruit også.

Da var det ypperlig å kunne sende lillesøster på oppdrag mens hun var i Spania, og hun tok med seg hele fire flasker! De var en del billigere der også, så da var det bare å kjøpe inn et lite lager av dem. Perfekte å ha i vesken, på jobb, ved pc’en..

DSC01071Fåes kjøpt på The Body Shop og koster 49,-/stk.

8 thoughts on “Hand Cleanse Gel

    1. Ikke sant! 😉 De er sikkert litt dyrere, da, hvertfall hvis man kjøper dem i Norge, men de lukter såå godt! Nesten sånn at jeg vil smake på dem..

Legg igjen en kommentar

