RiRi ♥ M·A·C

God kveld!

I dag har jeg hatt en veldig morsom dag på jobb, vi lanserte mange nye kolleksjoner i dag, og det er jo alltid gøy! Tenkte å vise dere det jeg plukket med meg fra kolleksjonene.
DSC01133DSC01135Hibiscus Kiss Blush Powder Duo / Talk That Talk Lipstick / Diamonds Cream Colour Base / #35 Lashes

DSC01137Runway Hit Lipstick
Rihannas kolleksjon var helt klart den kolleksjonen det var mest fokus på, og det er jo forståelig, men en annen kolleksjon som også ble lansert i dag var Retro Matte. Dette er årets fineste leppestifter, så utrolig mange fine farger og konsistensen er kjempegod! Det beste er at disse blir i fast sortiment, gleder meg til å samle opp alle! 😀

Fikk dere kapret noe fra de nye kolleksjonene i dag? 🙂
-Dette er mine egne personlige meninger, dette er produkter jeg har kjøpt selv, og jeg representerer ikke M·A·C på denne bloggen.

8 thoughts on “RiRi ♥ M·A·C

  1. Jeg bestilte (som du allerede vet) det jeg skulle ha fra RiRi ♥ MAC fra USA, og i dag ankom siste rest postboksen min der borte. Jeg er utrolig spent på det jeg har kjøpt, spent på om jeg vil like det. Det jeg endte opp med var: «Her Cocoa» quad, «RiRi Woo» leppestift, «RiRi Woo» lipglass, 36-vippene, «Diamonds» CCB og «Good Girl Gone Bad» blush. Bare bittelitt.. med tanke på at jeg hverken liker Rihanna eller er spesielt stor fan av MAC lenger. Haha! 😀

    1. Får håpe det faller i smak, da! Jeg elsker CCB’en, og er veldig imponert over «Her Cocoa», angrer litt på at jeg ikke kjøpte den også.. Men men, jeg får klare meg fint uten! Blir spennende å se om du liker alt, kommer du til å beholde produktene om du ikke liker de eller selge det på bomkjøpmarkedet? 🙂

      1. Om jeg ikke liker dem legger jeg det sannsynligvis ut på BKM, for jeg ser ingen grunn til å sitte på det bare for å sitte på det. Så spørs det om jeg har hjerte til å bruke «Her Cocoa», siden jeg har en relativt stor samling av urørte LE-quads.. *himle* Det kommer bloggpost etterhvert, når det har kommet frem til meg (jeg venter på en pakke fra Sephora som må ankomme før jeg ber den tilsendt). 🙂

  2. Det ble bare “Good Girl Gone Bad” blush på meg denne gangen. Men jeg angrer på at jeg ikke kjøpte Talk That Talk leppestiften og begge lip-pencilene. 😦

  3. Så fine ting. Jeg synes designet på Riri-leppisene er så fine, men det ble ingenting fra kolleksjonen for meg. Men spørs om det blir en Retro Matte etterhvert. 😉

Legg igjen en kommentar

