Vive La France!

For et par uker siden hadde vi tema «Paris» på jobb, så jeg valgte å tolke dette ganske bokstavelig, og gjorde rett og slett det franske flagget på øynene. Det jeg ikke tenkte på mens jeg satt og sminket meg, var jo at det ene øyet kom til å bli speilvendt. Det var dette speilvendte øyet jeg presterte å ta bilde av, så da måtte jeg speilvende det, sånn at det ble riktig, hehe 🙂

vivelafrance1
M·A·C Painterly Paint Pot
M·A·C Atlantic Blue Eyeshadow
M·A·C Gesso Eyeshadow
M·A·C Crystal Avalanche Eyeshadow
M·A·C Red Brick Eyeshadow
M·A·C Redd Lip Pencil
M·A·C Prep+Prime Lash
M·A·C Gigablack Extended Play Lash

2 thoughts on “Vive La France!

Legg igjen en kommentar

