Antonio Lopez

Nå i september lanserte M·A·C et samarbeid med illustratøren Antonio Lopez. Jeg liker designet på kolleksjonen skikkelig godt, vet at det er veldig mange delte meninger, men jeg elsker det! Det er så unikt, og for min del ordentlige samleobjekter. Jeg har faktisk ikke sett hele kolleksjonen «in real life» enda, men bestilte meg den ene leppepaletten fra USA, og fikk den forrige uke. Hovedgrunnen til dette kjøpet var på grunn av leppestiften Moxie. Den har vært lansert før, men det var før min fan girl-periode begynte tror jeg, jeg fikk den hvertfall ikke med meg den gangen. Men nå – endelig! 😀

DSC01055M·A·C Antonio Lopez: 3 Lips / Fuchsia (Candy Yum Yum / Moxie / Violetta)

Designet utenpå leppepaletten er det samme som esken, så bildet er utenpå paletten også. Jeg liker veldig godt at det er speil i lokket + en minileppekost. Da har man jo alt man trenger!

DSC01054

4 thoughts on “Antonio Lopez

Legg igjen en kommentar

