New

concealer, lady at play, one to watchM·A·C Mineralize Concealer NW20
Elsker denne concealeren under øynene! Så lett, men allikevel så lysner den så fint, just what you need 🙂

M·A·C Pro Longwear Eyeshadow One To Watch
I det siste har jeg fått øynene opp for Pro Longwear-skyggene, gleder meg til samlingen blir komplett! Foreløpig har jeg bare Legendary Black og denne, One To Watch.

M·A·C Mineralize Rich Lipstick Lady At Play
Jeg tror denne fargen er på topp ti av mine M·A·C leppestifter! Fantastisk farge, og så liker jeg formulaen til Mineralize Rich leppestiftene veldig godt også! 🙂

2 thoughts on “New

Legg igjen en kommentar

