M·A·C Pearlglide Intense Eye Liner

Favoritteyelinerne mine! De er virkelig helt fantastiske, og jeg bruker en av dem nesten hver dag nå! De er såpass gode at de fortjener et eget innlegg, så jeg har tatt bilder av alle fargene, swatchet dem, og testet morsomme kombinasjoner.

DSC00746Industrial / Undercurrent / Black Swan / Designer Purple / Lord It Up / Black Line / Petrol Blue

DSC00753Fine? 🙂

DSC00769

Designer Purple + Young Punk Mineralize Eye Shadow
Petrol Blue + Blue Sheen Mineralize Eye Shadow (limited edition)
Undercurrent + Smutty Green Mineralize Eye Shadow
Industrial + Opalesse Extra Dimension Eye Shadow (limited edition)

Se så mye morsomt man kan gjøre med dem! De er supre som base og kan gjøre en hel look litt mer spennende 🙂

DSC00755Hadde Undercurrent på leppene her om dagen på jobb, såå kult (på jobb, vel og merke)!

designer purpleDesigner Purple + Caribbean Mineralize Eye Shadow (limited edition). Denne har dere allerede sett, men viser den igjen. Her har jeg ikke Painterly Paint Pot (og det er ganske revolusjonerende!) engang, har bare en av Pearlglide linerne som base med et lett strøk av en av mineralskyggene fra Tropical Taboo.

Disse er i den permanente kolleksjonen til M·A·C og koster 155,-/stk. ♥

12 thoughts on “M·A·C Pearlglide Intense Eye Liner

  1. Gode blyanter men de blir for lite brukt av meg ;S Var det fire nye som kommer nå i sept/okt + de nye painpotene ?

  2. Må nok omorganisere i skuffene, ja – de fortjener så absolutt litt mer «slitasje» 🙂

    Pro Longwear var det – har sett meg ut 4 av dem allerede. Heldigvis er de permanente denne gangen og uten skimmer i 🙂

    1. Absolutt, mine favoritter!
      Ja, gleder meg til Pro Longwear-kolleksjonen kommer, de eyelinerne er også kjempegode, har den turkise, mørkebrune og svarte fra før, og de sitter kjempegodt! Så det blir gøy å få noen nye farger! 😀

  3. Har du forresten et godt triks for å få skimmeret i f.eks Diamant Dove til å holde seg på øyet og ikke drysse ned på kinnbeina ? Liker fargen godt men sliter med dryss og det uansett hvilken primer jeg har prøvd

    1. Det er et Pressed Pigment, ikke sant? Jeg bruker alltid en kost med ganske tett og kort bust, med mye motstand, da kan jeg bare trykke på produkt (og ikke.. swipe, hvis du skjønner) 🙂 Og da sitter det kjempegodt!

    1. Åja, hehe, hmm, drysser den? Har du prøvd å sette den med en skygge over? Jeg hadde isåfall prøvd med en skygge med bare litt «shine» og ikke så mye shimmerpartikler (jeg har en paint pot som også har en tendens til å drysse litt, og det ble enda verre da jeg brukte en ganske løst presset skygge med ganske grove shimmerpartikler, endte opp med fine, mørke ringer under øynene :p ).
      Jeg hadde hvertfall prøvd det, eventuelt tatt mindre av selve paint pot’en..

    1. De er magiske!! Undercurrent og Designer Purple er favorittene mine tror jeg.. Hvis det går an å velge blant alle de, alle er sååå fiiine!! 😀

Legg igjen en kommentar

