Tropical Taboo

Julikolleksjonen fra M·A·C, som også var sommerens mineralkolleksjon, bestod av Mineralize Skinfinishes, Mineralize Blushes, Mineralize Eye Shadows, Mineralize Rich Lipsticks, Eye Kohls, Cremesheen Glasses, Lip Pencils og to fantastiske koster.

Som den samleren jeg er, måtte jeg selvfølgelig ha alle skinfinishene, to av de er allerede i fast sortiment (Soft And Gentle og Gold Deposit), men de tre andre har blitt en del av skinfinish-familien.

DSC00627Adored / Rio / Lust

I tillegg klarte jeg heldigvis å sikre meg kosten 159, som er en duofiberkost. I første omgang er den limited edition, men det er snakk om at den skal bli permanent, vet dessverre ikke når dette kommer til å skje, men håper så fort som mulig, for den er helt fantastisk! Orpheus Eye Kohl og Ablaze Lip Pencil ble også med hjem, hurra!

DSC00630#159 / Ablaze Lip Pencil / Orpheus Eye Kohl

Det er veldig mange som tror mineralskyggene fra Tropical Taboo er kjedelige og ikke gir så mye farge, men det er noe jeg liker ved dem! Da kan man variere bruken, og få det resultatet en ønsker en dag, og så ha en helt annen look en annen dag. Jeg la for eksempel denne over Designer Purple Pearlglide Intense Eye Liner, bare for å «sette» eyelineren, det var kjempefint og ga lillafargen bare en ekstra glød. Hvis du sprayer litt Fix+ på kosten etter at du har dyttet den nedi skyggen vil den bli sterkere, og så kan du bygge opp fargeintensiteten til den blir slik du ønsker. Denne er også fin som en highlight med litt rosaskjær! (Denne har vi fortsatt i butikk på Oslo City!)DSC00711 Caribbean Mineralize Eye Shadow

Jeg liker Cremesheen Glassene veldig godt, siden de ikke gir supermye farge pluss at de er veldig behagelige å ha på leppene. Denne gir litt farge, men ikke voldsomt. Man får litt bringebærlepper, veldig fint til en naturlig look!

DSC00709
Fever Isle Cremesheen Glass

Skaffet dere dere noe fra denne kolleksjonen? 🙂

9 thoughts on “Tropical Taboo

  1. Kjøpte Lust, Rio og Adore da den kom. Var innom Glassmagasinet i dag og plukket med meg Excotic Ember i den tro at det var en øyenskygge 😉 Jaja, det får så være at det står rouge på´n – jeg tror denne over Coral Crepe-paintpot kan bli veldig bra 🙂

    1. Skinfinishene er SÅ fine! Adored er favoritten min!
      Jeg brukte blush som øyeskygge senest i går, så det er jo ikke noe «regel» på det 😉

      1. Akkurat der er regler til for å brytes – helt klart 😉 Prøvde den som rouge og jeg kan få den til å funke selv om den blir i mørkeste laget for (bleike) meg 🙂 Har etpar orange rouger som jeg bruker i globalen og det fungerer helt fint 🙂

Legg igjen en kommentar

