INGLOT Lipstick Palette

Tenkte og vise dere swatches av leppepaletten jeg kjøpte fra Inglot på IMATS!
SONY DSC100 / 91 / 96 / 98 / 97
92 / 94 / 93 / 99 / 95

Hvis jeg har skjønt det rett, er dette en palett som Inglot har satt sammen selv, men du trenger nødvendigvis ikke å kjøpe alle fargene. Jeg så at Nikkie fra NikkieTutorials hadde kjøpt denne, leste omtalen hennes på bloggen hennes og fant fort ut at jeg måtte ha den. Da jeg fikk hjelp på boothen deres sa jeg bare at jeg ville ha «Colour Play Lipstick Palette» og det jeg endte opp med i posen min var en palett med ti plasser, og ti enkeltleppestifter i «pan»form. Akkurat som når man kjøper øyeskygger.

DSC00670Fargekodene står i samme rekkefølge som på det første bildet.
Pigmenteringen er kjempegod, fargene er morsomme, og de er veldig kremete å jobbe med, så man kan blande seg til nye farger eller lage ombrelips med duse overganger. Til denne trenger man selvfølgelig en leppekost, min favoritt er #318 Retractable Lip Brush fra M·A·C.

Skal prøve å få til å teste ut alle på leppene mine en dag, oppdaterer dere på det når det skjer!

3 thoughts on “INGLOT Lipstick Palette

Legg igjen en kommentar

