Pro Longwear

På onsdag hadde jeg åpnevakt på jobb, da sminker jeg meg som regel der, for da har jeg jo tilgang til alle produktene! Så jeg bestemte meg for å bruke produkter jeg ikke har hjemme fra før av, og nå er jeg forelsket i Pro Longwear øyeskyggene! WOW!

3107M·A·C Vintage Selection Pro Longwear Paint Pot
M·A·C Pink Frontier Pro Longwear Eye Shadow
M·A·C Lie Low Pro Longwear Eye Shadow
M·A·C Make Your Mark Pro Longwear Eye Shadow
M·A·C Legendary Black Pro Longwear Eye Shadow
M·A·C Blacktrack Fluidline
M·A·C Lord It Up Pearlglide Intense Eye Liner
M·A·C P+P Lash
M·A·C Extended Play Gigablack Lash

Visste ikke helt hvilke jeg skulle velge, derfor måtte jeg bruke fire stykker. Jeg MÅ skaffe meg disse innen nærmeste fremtid, det finnes hele 16 forskjellige farger i denne formulaen (men jeg tror to av de skal gå ut av produksjon), så det er bare å begynne!

(PS – bildene er tatt 8,5 timer etter påføring, så de sitter meget godt! 😉 )

8 thoughts on “Pro Longwear

    1. Hei! Det var bare Glasmagasinet som fikk inn den kolleksjonen, den ble lansert i juni (hvis jeg ikke husker feil), og alt er dessverre utsolgt 😦

    1. Det kan jeg sikkert få til innen nærmeste fremtid! Jeg vil gjerne ha hvertfall noen av skyggene før jeg skriver omtale, sånn at jeg kan bruke mine egne bilder, men da blir det omtale da! Takk for tips 🙂

Legg igjen en kommentar

