M·A·C Goodies

DSC00643Feline Kohl Power Eye Pencil
En stor favoritt hos meg, Feline er kullsvart og blir veldig intens, elsker den til smoky eyes!

DSC00646Lasting Sensation Lip Pencil
Sommerlig og fresh farge, passer kjempebra til blant annet Lady At Play Mineralize Rich Lipstick. Perfekt sommerkombinasjon 🙂

DSC00649Extended Play Gigablack Lash
Min favorittmascara fra M·A·C! Den separer og gir veldig fin lengde til vippene alene, hvis jeg har lyst på mer volum, bruker jeg P+P Lash under, funker fantastisk bra!

DSC00647Posey Cremeblend Blush / Select Sheer/Pressed NC20
Posey må være den fineste fargen av alle kremblushene til M·A·C! Den ser litt mørkere ut på bildet enn den er i virkeligheten. Select Sheer/Pressed er kjempefint til å sette en foundation med, praktisk å ha i vesken også 🙂

DSC00653Love Forever! Pro Longwear Lipcreme / Perpetual Flame Pro Longwear Lipcreme / Plumful Lipstick
Love Forever! har jeg hatt før, men mistet den, derfor måtte jeg skaffe meg den på nytt. Veldig fin og sterk rosafarge, uten at den blir neon. Perpetual Flame er et nytt medlem i leppestiftsamlingen. Så utrolig fin rødfarge, uten at det er den klassiske røde. Den er heller ikke for sterk i fargen. Plumful er også utrolig fin, det er en Lustre så den gir ikke kjempemye farge, men føles veldig behagelig på leppene.

DSC00655Grain / Era / Soba / Cork
Jeg synes alle burde ha disse skyggene i samlingen sin! Tror dette er favorittene mine av nøytrale skygger, og jeg har bare hatt dem i noen dager! Disse + Brown Down, jepp, mine favoritter! Kan brukes til alt, og så har man uendelig med måter å legge dem på.

4 thoughts on “M·A·C Goodies

  1. Era og Grain er mine favoritter av nøytrale farger! 😀 De er så lett å få fine og så nøytrale, men med litt «ekstra» i seg synes jeg. 🙂

    1. Enig! Jeg anbefaler dem veldig ofte til kunder, til og med de som egentlig ikke liker shimmerskygger liker Era og Grain, for det er bare sånn fint shimmer som gir det lille ekstra! 😀

  2. Jeg bruker Extended Play Lash, er på min fjerde nå tror jeg 😮 Den er perfekt til mine vipper ❤
    Var å så etter deg på lørdag, men så deg ikke. Men hørte du møtte Faybestie, så koselig 😀 ❤ Neste gang 😉

    1. Me too! 😀 Jeg er bare på min andre, men det er nok denne jeg alltid kommer til å kjøpe!

      Hehe, jeg tror jeg hadde pause akkurat da du var innom, så typisk! Jaa, jeg syntes det var noe kjent med henne! 😉 Jepp, next time!

Legg igjen en kommentar

