Designer Purple

M·A·Cs Pearlglide Intense Eye Liners må være mine favoritter når det gjelder eyelinere. Fantastiske farger, med fantastisk glitter! Rett og slett magiske! Jeg har kun tre av dem (det finnes syv ulike farger), men tror jeg må skaffe meg de andre fire i nær fremtid. Da kan jeg vise dere alle fargene!

designer purpleM·A·C Painterly Paint Pot
M·A·C Designer Purple Pearlglide Intense Eye Liner
M·A·C Caribbean Mineralize Eye Shadow (limited edition)
M·A·C Opulash

Her har jeg brukt eyelineren som en øyeskygge, og «satt» den med et tynt lag med en mineralskygge (denne er fra M·A·Cs nyeste kolleksjon, Tropical Taboo, superfin!). Eyelineren gjør så mye ut av seg, i tillegg til at den er kjempefin til grønne øyne 🙂

Legg igjen en kommentar

