Hi-Def Cyan

Jeg elsker Chromalines som man får kjøpt på MAC Pro Store, første gangen jeg var i London i februar i år kjøpte jeg den svarte (Black Black), den gule (Primary Yellow) og den oransje (Genuine Orange), og jeg fant raskt ut at jeg måtte ha flere! Derfor ble den turkise (Hi- Def Cyan) og den røde (Basic Red) med meg hjem fra London i juni. De kan være litt tricky å jobbe med, men trikset er å bruke hånden som palett sånn at de får varmet seg opp litt, da blir de litt mer «smooth» og enklere å jobbe med!hidefcyanMAC Painterly Paint Pot
MAC Wedge e/s
MAC Hi-Def Cyan Chromaline (pro)
MAC Extended Play Gigablack Lash

Nå sikler jeg på den grønne (Landscape Green)…

3 thoughts on “Hi-Def Cyan

Legg igjen en kommentar

