Skin Food

Jeg må benytte anledningen til å tipse om en krem fra Weleda, nemlig Skin Food. Etter at jeg kom hjem ganske så solbrent fra Tyrkia, var det et område på brystet som tørket ut og til slutt lignet på Sahara, men jeg følte at uansett hva jeg smurte meg med, hjalp det ingenting. På et tidspunkt var det så tørt at det sprakk opp om natten, og gjorde så jeg nesten ikke kunne bevege meg..

DSC00617Ble tipset om denne kremen fra sjefen min, som pleier å bruke denne i ansiktet hvis hun trenger litt mer fuktighet enn vanlig. Måtte bare kjøpe den og håpe på det beste. Smurte meg for første gang med denne på lørdag, og på onsdag var det ikke tegn til tørr hud lenger! Den hjalp også veldig på flass!

Kremen kommer i en liten, grønn tube på 30 ml. og originalpris er 119,-. Er ikke så ille det, synes jeg, for en såpass god krem. Til og med neste torsdag (tror jeg) er den på tilbud til 83,-! Lurer på om jeg kanskje må kjøpe én til… 🙂

2 thoughts on “Skin Food

Legg igjen en kommentar

