London News Part I

 

God fredagskveld!
Tenkte å vise dere hva som ble med hjem fra London. Deler det opp i tre deler, første del blir alt som ikke er MAC eller Inglot, andre del blir Inglot og tredje (og største del) blir MAC 🙂

SONY DSCVictoria’s Secret Mango Temptation Fragrance Mist / Victoria’s Secret Hydrating Body Lotion / BeautySoClean Cosmetics Sanitizing Mist / The Body Shop Ginger Anti-Dandruff Shampoo / Skindinavia No More Shine Makeup Setting Spray

SONY DSCEldora Lashes C143 / C188 / B107 (fra øverst til nederst) / Disco Glow Glow In The Dark Nail Polish 292 Yellow Glow / 291 Pink Glow / 293 Blue Glow / Models Own 137 Luis Lemon / Models Own 136 Toxic Apple

SONY DSCMake Up For Ever Large Size Glitters / Batiste Dry Shampoo / Origins GinZing Energy-boosting Moisturizer / Biotherm Biosource Micellar Water

SONY DSCRoyal & Langnickel Eye Shader MD C410 / Line & Smudge C421 / Taklon Pointed Lip C656

SONY DSCThe Brush Guard

SONY DSCIllamasqua Gleam Aurora / Soap & Glory Trick And Treatment / Soap & Glory Supercat Liquid Black Eyeliner Pen

5 thoughts on “London News Part I

  1. Det ble brush guard på deg også altså 🙂 Har hatt mine et års tid nå og det er en genial løsning. Tørker alle mine pensler stående, de holder fasongen veldig bra + at jeg slipper å engste meg for at det skal bli liggende vann nede i børsten.

  2. De gangene jeg reiser lett bruker jeg å tre dem på de børstene jeg skal ha med – da kan de ligge i toalettmappen uten at jeg må være redd for at de blir ødelagt 🙂

Legg igjen en kommentar

