MAC False Lashes Waterproof

DSC00470False Lashes skal gi deg voluminøse vipper, og i tillegg er dette en vannfast versjon. Måtte jo teste ut dette, og tok derfor litt bilder så dere kan se forskjeller osv. «Vanntesten» ble gjort ved at jeg dukket hodet under vann, og da fikk jeg selvfølgelig et hår i øyet så jeg begynte og gråte, da fikk jeg hvertfall testet ut hvordan den er mot tårer også 😉

uten mascaraHer har jeg ingenting på vippene.

ett lag false lashes waterproofEt lag.

to lag false lashes waterproofTo lag.

false lashes waterproofEtter vann, tårer + at jeg måtte gni meg i øyet, så jeg slik ut. Den holdt utrolig godt i både vann og tårer, og jeg regner med at det er fordi jeg måtte gni meg i øyet at den har drysset litt i ytterkant. Den sitter kjempegodt, og det var nesten vanskelig å ta den bort! Tenker at Gently Off Eye And Lip Makeup Remover fra MAC gjør susen! 😉 I tillegg er jeg veldig fornøyd med resultatet etter to lag!

Denne ble hvertfall pakket med til Tyrkia, og tenker jeg er ganske glad for det nå 🙂

Legg igjen en kommentar

