Taboo

Denne lakken fra Chanels sommerkolleksjon er for meg en typisk høstlakk, en dyp rødlig lilla med små shimmerpartikler i forskjellige farger. Kunne ikke la være å prøve den før jeg dro på ferie, det er virkelig en fantastisk farge! En sånn farge jeg kan drømme meg bort i når jeg ser på den.

Chanel 583 TabooEtter å ha testet ut både Bel-Argus og Taboo, er jeg imponert over både holdbarheten og dekkevnen til disse, Bel-Argus holdt overraskende bra uten å chippe som de andre Chanel-lakkene jeg har gjør. På bildet over har jeg lagt to lag for full dekk, men Taboo er ganske så dekkende kun med ett strøk.

En ny favoritt! 🙂

One thought on “Taboo

  1. Hihi, denne har jeg også 😀 SÅ fin farge! Har ikke fått prøvd den ennå fordi jeg også synes det er mer en høstfarge, men må nok prøve den snart 😀

Legg igjen en kommentar

