Éclair

Éclair Pro Longwear Paint Pot ble lansert med Baking Beauties i mai, og dette er den første av de nye Pro Longwear Paint Pot’ene jeg har prøvd også, så ikke nok med at selve fargen er fantastisk og minner meg om sjokolade med shimmer, så var jeg spent på holdbarheten på Éclair, siden den skal være long lasting.

EclairMAC Éclair Pro Longwear Paint Pot
MAC Bronze e/s
MAC Teddy Eye Kohl
MAC Bad, Bad Black Opulash

Jeg valgte å «sette» Éclair med en skygge over, fordi jeg hadde en lang dag foran meg med både skole og jobb, og trengte at skyggen absolutt ikke måtte crease.
Jeg er kjempeimponert over holdbarheten, etter ca. 15 timer var øyeskyggen like fin som da jeg påførte den på morgenen, og det er utrolig! Selvom Painterly Paint Pot som jeg vanligvis bruker også holder kjempegodt på øyeskyggen, merker jeg at etter en lang dag ser den ikke like bra ut etter 15 timer.

DSC00563Jeg elsker fargen, konsistensen, at den er så lett å duse ut og selvfølgelig holdbarheten. Wow.
(Éclair er dessverre limited edition, men de nye Pro Longwear Paint Pot’ene finnes i mange farger og er permanente i det faste sortimentet til MAC!)

I dag er det hjemreise fra London, så mens dere leser dette er vi nok straks klare for å forlate denne fantastiske byen. Håper jeg har fått shoppet masse fint som jeg kan vise dere etter Tyrkiaturen. For ja, i morgen er det jo avreise til Tyrkia! Det vil fortsette å komme forhåndsskrevede innlegg mens jeg er i Tyrkia også 🙂

Legg igjen en kommentar

