Swatches vol. II

Jeg var så godt i gang med swatchingen av leppestifter, så bestemte meg for å ta øyeskygger også! I første omgang blir det swatches av alle «ferdiglagde» palettene jeg har fra MAC, og så kommer det swatches av alle øyeskyggene som er i palettene jeg har bygd opp selv senere 🙂 (Det tar litt ekstra lang tid..)

temperaturerisingTemperature Rising Eye Shadow x4: Performance Art / Temperature Rising / Swelter / Beauty Marked

callmebubblesCall Me Bubbles Eye Shadow x4: Call Me Bubbles / Fresh Daily / Full Of Flavour / Brash

snowglobe sultry6 Snowglobe Eye Shadows / Sultry: Lightfully / Trax / Fun! / Festive Delight / Black Tied / Shadowy Lady

caramelsundaeCaramel Sundae Eye Shadow x4: Cheryl Chic / Dreammaker / Caramel Sundae / Showstopper

intriguing scarlet warm eyesIntriguing Scarlet: 6 Warm Eyes: Sweetjoy / Warm Suede / Well Spiced / Gentle Heat / Real Drama / Grand Entrance

mac trip 4 neutral eye cheekMAC Trip 4 Neutral Eye & Cheek: Shy Beauty (Beauty Powder Blush) / Sunday Beauty / Girlie / Agate

graphic gardenEye Shadow 6: Graphic Garden: Social Climber / Wild Wisteria / Straight Hedge / Botanical Blue / Graphic Garden / Linear Lilac

double feature 4Double Feature 4

3 thoughts on “Swatches vol. II

  1. Heisann!
    Jeg har akkurat oppdaget bloggen din, og ble glad av å se at du legger ut så mye inspirerende sminkelooks for oss som ønsker å bruke litt flere farger enn beige og brun.. Kommer definitivt til få mye inspirasjon til å bruke flere av de mange fargene jeg har samlet over tid.. Kjøper for kun mac øyenskygger da jeg er veldig glad i de, og jeg elsker at jeg kan lage egne paletter.. . Var innom glassmagasinet i dag og hamstret tre nye paletter og noen nye skygger, har en full palett i nøytrale farger så det er off limits, det er så mange andre deilige farger alikevel. Trengte dessuten bere en ny palett, men det hadde bare vært for trist for skyggene å leve i gamle paletter når noen andre fikk en helt ny en 😛 Klarte også å dra med meg den aller siste 235-børsten, lykke!!! (Ja, jeg blir lykkelig av å kjøpe nye paletter, skygger til de og fantastiske sminkeredskaper) Men, kunne du tenke deg å skrive litt om 235-børsten, enten et lite innlegg eller en rask kommentar? Jeg husker liksom at den skal være helt fantastisk, men ikke helt hvordan jeg skal bruke den, spesielt i forhold til forskjell på den mørke og den lyse siden. Det hadde bare vært helt supert hvis du hadde giddet det!
    Klem fra ny fast leser :))

    1. Heihei! Så hyggelig kommentar, nå ble jeg glad 🙂 nye skygger er alltid gøy, spesielt fargerike! 😀 Er i London om dagen, og har plukket med meg noen fargerike skygger fra MAC herifra 😉

      235-kosten er jo en duo-kost, den er laget så du kan bruke den til både våte og tørre produkter. Den mørke siden passer best til tørre produkter, mens den lyse passer best til våte/flytende produkter. Kan tenke at den er fin å bruke til concealer også, faktisk 🙂

      Håper det var til hjelp, si ifra hvis du lurer på noe mer 🙂

  2. Åh, nå husker jeg også hvorfor jeg kjøpte den, så jeg kanskje får brukt de paintpotsene jeg bare har liggende i skapet, og for påføring av paintpotsene som highlighter! Supert svar, takk skal du ha!

Legg igjen en kommentar

