New in ♥ MAC

DSC00429Scorching Haute Nail Lacquer / Seedy Pearl e/s / Blackberry e/s / P+P Face Protect

DSC00452Pro Eye Makeup Remover / Cleanse Off Oil

DSC00469Éclair Pro Longwear Paint Pot (Baking Beauties) / Baking Beauties Mineralize Tinted Lip Balm (Baking Beauties) / Polished Jet Powerchrome Eye Pencil (Temperature Rising)

DSC00455#44 Lashes / #209 Eye Liner Brush / Charcoal Brown e/s

DSC00550Embrace Me Nail Lacquer / Ablaze Lipstick / Embrace Me Lipstick

Ingenting er bedre enn nye tilskudd til sminkefamilien! Sminkefjernere og primere er litt kjedelig å kjøpe synes jeg, men man må jo ha det 🙂 Ellers er det mange nye produkter som jeg ikke har rukket å teste ut ordentlig enda. Skal endelig prøve Éclair Pro Longwear Paint Pot i morgen tidlig, den er kjempefin, skikkelig sjokoladebrun med shimmer! Da kommer det bilder her etterhvert 🙂

8 thoughts on “New in ♥ MAC

    1. Tusen takk, Shamini! 🙂 Ablaze er kjempefin, tipper den hadde vært fin på deg! Skal prøve å få til en ok sminkning i morgen tidlig som jeg kan poste bilder av 🙂

  1. Elsker den rosa leppestiften! Bruker aldri leppestift.. Men har lyst til å kjøpe meg en rosa nå som jeg skal på ferie snart. Ønsker meg helst Mac sin Quick Sizzle. Men den finner jeg ikke på Ebay engang.. Som sender til Norge da. Vil ha en matt leppestift. Og denne ser jo ganske fin ut da. 🙂 Er de dyre eller?

    1. Heihei! Hvis du kjøper MAC-leppestifter i butikk, koster de 185,-. Quick Sizzle er en limited edition farge, så tror ikke du får tak i den lenger, den kom ut for over ett år siden, så..
      Ellers har MAC en matt rosa som heter Candy Yum Yum, den kan du jo sjekke ut 🙂

Legg igjen en kommentar

