Glossybox

For noen dager siden dukket det opp Glossybox nummer to i posten! Jeg fikk den første utgaven, men har helt glemt og skrive om den, har vært en del stress i det siste. Dere har sikkert lest om den på diverse andre blogger?

Forrige utgave var jeg ikke kjempeimponert over, men jeg har blitt veldig glad i håndkremen som fulgte med, eneste negative er at jeg ikke er så glad i lukten den har, men den gjør hendene kjempemyke og trekker raskt inn. Det verste jeg vet er når man blir skikkelig klissete på hendene etter at man har tatt på håndkrem! I tillegg var det miniutgaver av shampo og balsam fra MATRIX, det kommer godt med til ferier!

Uansett, jeg tenkte og skrive litt om hva som befant seg i denne månedens Glossybox, for den var så FIN!
DSC00541BABOR Lip Colour – Ekslusiv og herlig fuktgivende leppestift som gir leppene en fantastisk fin, pigmentert og holdbar farge. For vakre og sensuelle lepper både hele dagen og sommernatten! Originalproduktet koster 139,- for 4 gr.
VICHY Normaderm Hyaluspot – Effektiv punktbehandling som synlig og målrettet reduserer kvisen på 24 timer. Inneholder hyaluronsyre og thermalskt kildevann som passer alle hudtyper. Originalproduktet koster 159,- for 15 ml.
TANCAN Bronze Self-Tanning Spray – Naturlig solbrun farge med Aloe Vera og hvit te, uten noen tilsetningsstoffer eller parfyme. Ekstra pluss for den fargede formelen og sprayapplisering som gir et jevnt resultat! Originalproduktet koster 299,- for 250 ml.
ELIZABETH ARDEN Ceramide Capsules Daily Youth Restoring SerumReduserer forekomsten av fine linjer og rynker i ansiktet med hjelp av ceramider som i sin tur forsterker og reparerer. Huden din får en vakker, myk og mer jevn struktur med økt glød. Originalproduktet koster 815,- for 60 stk.
JELLY PONG PONG 2-in-1 Eyeliner & Shadow – En penn med en unik formel som fungerer både som en bred kajal og øyeskygge. Kremet konsistens laget av bivoks gjør at den er skånsom mot huden rundt øynene. Originalproduktet koster 109,- per stk.
BATISTE Dry Shmpoo Original – En klassiker og «best i test vinner» som gir håret ditt en nyvasket følelse – perfekt for å friske opp håret mellom vaskene. Spray i røttene for umiddelbar oppfrisking og volum. Originalproduktet koster 65,- for 200 ml.

Jeg elsker fargen på leppestiften, og det passer utmerket å få en mini-tørrshampo som kan bli med på ferie. Mamma skal få kapslene fra Elizabeth Arden, og så får vi se om hun blir ung, frisk og glødende 😉
___________________________________________________________________________________________________________
Nå er det ikke lenge igjen av skoleåret, noe som betyr at jeg snart er ferdig utdannet makeupartist! Wow. Det har gått så fort, og det er bare et par-tre uker igjen før jeg sitter med vitnemålet i hendene med forhåpentligvis gode karakterer. Jeg gleder meg!
Slutten på et skoleår betyr dessverre ikke at man har tid til å glede seg til ferie og nyte sommerværet som er om dagen, vi har en del å gjøre før vi kan si oss ferdige. Neste uke skal hele klassen sminke til et show designlinjen på Høgskolen i Oslo skal ha, i tillegg til at vi selv har en stor og viktig fotoshoot med en kjent fotograf. Jeg har heldigvis alt i boks, både modeller, stylister, frisør og looks!

Det er jammen ikke lenge til første eksamen heller! 11., 14. og 19. juni er de «store» dagene, og da må alt gå som planlagt! Jeg tar med kameraet mitt så jeg får tatt bilder av både fotoshoot- og eksamensresultater!

21. juni er siste skoledag, og det er også avreisedag for min første ferie i sommer! Jeg drar med tre av mine beste venninner i klassen, rett fra skolen til London! Vi skal på IMATS, konsert, shoppe og bare kose oss! Gleder meg veldig, og det er definitivt en motivasjon til å gjøre det beste jeg kan de neste tre ukene 🙂 Dagen etter vi kommer hjem fra London, drar jeg og Aurora til Tyrkia for å få litt sol på kroppen. Det blir virkelig ikke bedre! Når jeg kommer hjem derifra er det kun jobb som står på planen resten av sommeren, men da satser jeg på at jeg har hatt to fantastiske turer der jeg har fått ladet batteriene litt. Så får vi se hva livet bringer etter det 🙂

Som sagt er jeg ganske opptatt fremover, men jeg har noen innegg klare i arkivet som jeg kan publisere innimellom. Dere får heller smøre dere med tålmodighet og vente på oppdateringer med London-innkjøp og Tyrkia-bilder! Kanskje jeg til og med får blogget litt under turene. Følte bare for å skravle litt, og oppdatere dere litt på hva jeg holder på med om dagen. Gjerne ønsk meg lykke til på eksamen (jeg er nemlig ganske nervøs…), lykke til hvis noen av dere har eksamen (eller er dere kanskje ferdige..? Heldige dere i såfall!)!

M
(Glossybox’en er sponset.)

3 thoughts on “Glossybox

  1. Jeg synes også at innholdet på denne glossyboxen så bedre ut enn den første 🙂 Du må ha masse lykke til på eksamen og alt som skjer. Jeg heier på deg 🙂 Du er også heldig som har ferier som venter på deg 😉

Legg igjen en kommentar

