«Litt» nytt

Fikk med meg så mye fint fra kolleksjonsslipp i går! Vanvittig mye fint fra alle kolleksjonene! Måtte selvfølgelig prøve og beherske meg litt, jeg skal jo tross alt til London om litt over en måned bare!

DSC00353Definitely Definition – Double Definition – Shape The Future

DSC00357Opalesse – Zestful (ser nå at de ser kliss like ut, derfor måtte jeg ta et bilde uten blits også, sånn at det magiske ved dem kommer frem!)

DSC00364

DSC00355In For A Treat – Pink Buttercream

DSC00367Heroine – Silly

cats#235 som en venninne kjøpte for meg i USA, gleder meg til å teste denne med Opalesse og Zestful!

Ble det noe nytt på dere fra de nye kolleksjonene? 🙂

18 thoughts on “«Litt» nytt

  1. Hei Marie!
    Jeg ser at du kjøper endel MAC i London (og USA). Hvor mye billigere er det der? Jeg skal til London i september, og har begynt å planlegge innkjøpene allerede 🙂

    1. Heihei!
      Jeg har ikke kjøpt så veldig mye i utlandet, men var i London i februar. Det er litt billigere, men ikke så veldig mye billigere. Jeg kjøpte en del på flyplassen (jeg var på terminal 3 på Heathrow, så der vet jeg at de har mac), og der er det ganske mye å spare! 🙂 Ellers hadde jeg en del tomme produkter jeg kunne back2mac’e, så jeg fikk en del leppestifter gratis 😉

      London er alltid gøy! Jeg skal dit igjen i juni, har maaasse planlagt! 😉

    1. Hvis du har 6 tomme produkter (kan være hva som helst, leppestifter, øyeskygger osv.) kan du levere de tilbake til butikken (dette har vi ikke i Norden), og så få en gratis leppestift 🙂

  2. Jeg har vært på jakt etter en dyp lilla leppestift lenge nå, men de fleste har for mye rødt i seg slik at de blir feil farge, eller så har de vært for mye rosalilla. Skjønner ikke at det skal være såå vanskelig å finne en klar og intens lilla farge, i en ganske dyp nyanse.. Har du lagt ut bilde av den det står Heroine – Silly på? Måå se den på leppene. Har vært innom macbutikkene i Trondheim og Stavanger, men de har ikke denne tydeligvis =( Så hvor fant du denne? Håper du svarer

    1. Heihei!
      Det er en leppestift fra MAC som heter Heroine, ja, den kom ut med Fashion Sets nå i mai, men den ble veldig fort utsolgt, den har vært så populær!
      Jeg har jo lagt ut swatches av alle leppestiftene mine, så du kan finne den der, men jeg kan sikkert ta bilde en gang jeg bruker den 🙂

  3. Ja, det var der jeg så den først=) Er bare såå vanskelig å forklare akkurat den fargen man vil ha. Er så typisk meg og drømme om ting som egentlig ikke finnes 😛 Har sett i ganske mange forskjellige butikker nå, men det er tydeligvis ikke in nå 😛 Lurer på om kanskje MAC Rebel kan være litt dypere, men fortsatt ikke helt slik jeg ser for meg. Kanskje du har andre tips, om du skjønner hva jeg vil frem til da? 😛

    1. Ja, tenkte på Rebel, men blir kanskje litt for rosa igjen.. Ellers kan du jo sjekke ut Up The Amp, men den er kanskje litt for lys.. Hmm.. Vanskelig det her :p

  4. Ja, blir nok det!! Mildt sagt.. Ser på MAC Violetta nå, men den blir litt lysere enn Heroine igjen tror jeg.. reble har den dypheten jeg vil ha da, bare annen fage 😛

Legg igjen en kommentar

