Mac

MAC lanserer hele 4 nye kolleksjoner på onsdag, det er så mye fint! Her er noen av mine favoritter..

double definitionJeg samler jo på Mineralize Skinfinish, så klart ble disse favoritter! Foreløpig liker jeg den øverste og den nederste best, men vi får se når jeg har dem i hånda, om fargene er annerledes. De heter Definitely Defined, Shape The Future og Double Definition og blir lansert med kolleksjonen In Extra Dimension.

opalesse, triple impact, zestful, extra silver, dimensional blue, smoky mauveEn annen favoritt fra samme kolleksjon er to av øyeskyggene, Opalesse (til venstre) og Zestful (til høyre). De har en fantastisk iriserende effekt, og Zestful som er limefarget høres ut som noe jeg kommer til å elske! Skyggen i midten heter Triple Impact. (I alt lanseres det 6 skygger).

summer2013_macinextradimension007Det blir også lansert to koster med In Extra Dimension, #235 Split Fibre All Over Eye og #128 Split Fibre Cheek. De er todelt, så de har ekte hår på den ene siden (som på bildet), mens på den andre siden er det som en foundationkost, med syntetiske hår.

summer2013_macbakingbeauties010summer2013_macbakingbeauties009Pink Buttercream og In For A Treat Pearlmatte Face Powder er typiske produkter som jeg elsker å bare ha i samlingen min, fordi de er limited edition, og fordi de er fine og se på. Jeg har hørt at de visstnok er kjempefine highlightere, så spørs om jeg ikke kommer til å bruke disse 😉 Disse lanseres med kolleksjonen Baking Beauties.

glitterDet blir også lansert glitter fra Baking Beauties kolleksjonen, men jeg er litt usikker på om disse kommer til Norge. Uansett, jeg elsker jo glitter, og det til venstre, Reflects Transparent Teal, er perfekt for meg, håper jeg finner det i London i juni! Glitteret til høyre heter noe som enkelt som Pink 🙂

silly, ablaze, embrace me heroine lipsticks
I kolleksjonen Fashion Sets kommer det leppestifter, liplinere, neglelakker og lipglosser som matcher hverandre. Fargene er sterke og passer perfekt til sommeren, eeelsker de! Navnene på fargene er som følger (fra venstre): Silly, Ablaze, Embrace Me og Heroine. Mine favoritter er nok Heroine, fordi fargen er såpass unik, men jeg liker også Ablaze veldig godt, ser ut som en kjempefin fersken/oransje-farge til sommeren.

summer2013_mactemperaturesrising007summer2013_mactemperaturesrising006Bare My Soul og Temperature Rising Eyeshadow Quad må være de fineste øyeskygge-quad’ene MAC har lansert på lenge, skyggene ser kjempefine ut, og jeg har faktisk lyst på begge! Fra kolleksjonen Temperature Rising.

summer2013_mactemperaturesrising020Det blir også lansert et nytt produkt, Powerchrome Eye Pencil. Disse ser spennede ut! Gleder meg til å teste disse, nummer tre fra venstre ser ut som noe jeg hadde likt! Fargene heter (fra venstre): Copper Strip, Life’s Luxury, Polished Jet og Rich Glance. Fra kolleksjonen Temperature Rising.

summer2013_mactemperaturesrising011Og sist, men ikke minst, den nye (limited edition) Strobe Liquid Lotion som bærer navnet Golden Elixir. Den ser såå fin ut, har ikke fått testet den enda, men alle kollegene mine eeeelsker den! 🙂 Fra kolleksjonen Temperature Rising.

Har dere noe på ønskelisten fra noen av de nye kolleksjonene? Min er ganske lang, men jeg får vel prøve å beherske meg, litt i allefall!

9 thoughts on “Mac

  1. Jeg klarer ikke vente! Dette er jo bare nervepirrende! Kommer til å være verdens lykkeligeste når jeg kommer ut av Mac på onsdag! Jeg gleder meg definitivt mest til heroine, har gjort det siden den kom ut sist ( og jeg ikke klarte å kjøpe den?!?!?). Dette kommer til å gjøre meg lykkelig.

  2. Jeg er forvirret. Kommer Temperature Rising ut i Norge før den kommer ut i USA? Jeg vil veldig gjerne ha den ene paletten/quaden og Ripe for Love, men jeg er litt usikker på om jeg skal gidde å bruke mer penger før London. Urk, alle disse valgene.. 😛

    1. Ja, det stemmer! Et par ganger i året (maks) hender det at det er noe som lanseres i Norge før USA (utrolig nok). Begge quad’ene ser kjempefine ut! Hehe, ja, det var det, da..

      1. Duste-MAC. Jeg har ikke penger til å handle MAC til norske priser, og iallfall ikke nå. 😛 Jeg får satse på at jeg er kjapp nok til å få tak i det jeg vil ha fra USA, dersom jeg bestemmer meg for at jeg ikke kan vente. 🙂

      2. Ja, du får være klar når kolleksjonen lanseres på nett! Tror Ripe for love kommer til å gå ganske kjapt..

  3. Endte opp med å kjøpe to av de nye blyantene, en gloss + et perlematt-pudder som overhodet ikke var planlagt 😉 TR-kolleksjonen minnet meg strengt tatt mye om FF som kom for noen år tilbake.

    Har jukset litt og bestilt noe fra USA men det er enkelte produkter man bare må se først før man kjøper 🙂

      1. Polished Jet og Copper Strip. Tror begge kan bli gode baser under Bare My Soul-paletten + at de fint klarer seg helt alene på øyet 🙂

Legg igjen en kommentar

