Tagged

Kristine tagget meg til denne «utfordringen», dette blir jo kanskje et litt mer «personlig» innlegg enn når jeg legger ut looks og nye kjøp, men det er vel greit innimellom det også? 🙂

1. Ser du på deg selv som en shopaholic?
Ja når det kommer til sminke, nei når det kommer til klær.

2. Hvordan vil du beskrive stilen din?
Haha, uff! Jeg hater slike spørsmål! Etter at jeg begynte på MAC går det veeldig mye i helsvart, dette er dress coden på jobb og jeg føler meg mest komfortabel i helsvart også. Jeg synes det beste er å uttrykke meg via makeupen da, og når jeg er helsvart kan jeg jo gå med hvilken som helst farge på øyeskyggen/leppestiften 😉

3. Hvilken butikk kan du ikke forlate uten å kjøpe noe fra?
Gjett én gang? Det må jo selvfølgelig bli MAC (selvom jeg har blitt veldig flink til å ikke shoppe  mye etter at jeg begynte å jobbe der!).
SONY DSC4. Hvor finner du de beste kjøpene?
Nå er jo ikke jeg spesielt glad i å shoppe klær, men jeg har for eksempel funnet ut at svarte strømpebukser (som det går veldig mye av) er mye bedre å kjøpe på Cubus, siden de er billigere og holder mye bedre. Ellers finner jeg en del fine basic svarte klær både på H&M, Cubus og BikBok.

5. Hvilken designer er du villig til å bruke penger på?
Alexander Wang! Gleder meg til Londontur i juni, for å si det slik 🙂

6. Hvilket plagg i garderoben din kan du ikke leve uten?
Svarte hverdagsstrømpebukser og den lange, svarte cardiganen med hette fra Gina Tricot.

7. Har du et go-to shoppingantrekk?
Egentlig ikke, ikke noe mer enn at jeg passer på å ha sko som jeg klarer å gå med hele dagen og ok komfortable klær.

8. Hva er din guilty pleasure?
Limited edition-produkter fra MAC, materialistisk lykke hver gang det kommer et nytt produkt i hus! Gjerne et som ble lansert for et par år tilbake 😉
DSC001579. Hvem er ditt stilikon?
Jeg følger veldig lite med på kjendiser og hva de går med, men min gode venninne Aurora synes jeg kler seg veldig kult 🙂

Så skal jeg visst «tagge» noen andre som skal svare på disse spørsmålene, jeg vil gjerne at de som har lyst skal gjøre det, så feel free! 🙂 Gjerne si ifra i kommentarfeltet hvis du bestemmer deg for å ta utfordringen!

4 thoughts on “Tagged

Legg igjen en kommentar

