Laura Mercier

Det virker som at lysten til å prøve ut nye foundations aldri stopper for min del, og nyeste tilskudd i samlingen er Laura Mercier Silk Crème Foundation. Jeg har fargen Cream Ivory, men kommer til å blande den litt ut med MAC Face & Body White, siden den er en anelse for gul. Dette er den mest dekkende foundation fra LM, og siden jeg har litt angst for å ha altfor mye foundation i ansiktet, satser jeg på at det blir bra å blande den med Face & Body, den funker med alt! 🙂

DSC00286Så ble det også en Caviar Stick i fargen Sapphire, blåfargen er helt fantastisk! Har allerede prøvd denne, og looken kan dere se HER.

6 thoughts on “Laura Mercier

  1. Jeg elsker denne foundationen fra Laura Mercier! er på min tredje tube nå, og man har foundation i evigheter 😀 Og for en dekkevne!

  2. Jeg har veldig lyst til å prøve litt forskjellig fra Laura Mercier. Det er et merke jeg har hørt så mye bra om 🙂 Hvor kjøpte du produktene?

      1. Hvor ligger parfymeriet? Jeg må innom å titte der en gang jeg har muligheten 🙂 Det er veldig gøy å få med produktene hjem med en gang, så skjønner deg godt jeg 😉

Legg igjen en kommentar

