MAC Mineralize Volcanic Ash Exfoliator

DSC00191Etter at denne for første gang ble lansert med kolleksjonen Style Black i 2008, har den blitt re-lansert i ettertid i limited edition-kolleksjoner, men nå er den endelig permanent! Jeg har prøvd en del skrubber i det siste, fra mange ulike merker, men ingen fungerer så bra på meg, som denne!

Denne skrubben inneholder en blanding av vulkansk aske og sukkerkrystaller. Den er ganske tykk i konsistensen, svart og man kjenner sukkeret godt. Den skal tilføre fuktighet, og det gjør den! I tillegg etterlater den huden myk og behagelig.

Jeg liker denne skrubben så godt fordi den gir resultater, jeg har aldri hatt så myk hud før som etter at jeg har brukt denne, for eksempel! Sukkeret denne inneholder løser seg heller ikke opp med en gang, som mange sukkerskrubber jeg har prøvd gjør, denne kan man massere godt inn i huden og ordentlig føle skrubbeeffekten. DSC00192Kan anbefale denne skrubben på det sterkeste! Er usikker på pris, men tror den ligger i underkant av 300,-.

11 thoughts on “MAC Mineralize Volcanic Ash Exfoliator

      1. Er vel i grunnen den eneste jeg ikke har prøvd ordentlig, siden jeg ikke har oljete hud. Men jeg har så vidt testet den, og syns den virka grei nok, men ingenting slår Cleanse Off Oil, så jeg gadd ikke å kjøpe den 😉

    1. Den har jeg ikke prøvd faktisk, kanskje jeg må spørre om en prøve på den neste gang jeg er innom en hudpleiesalong! Greit å teste ut før man kjøper en skrubb, hvertfall når den er i den litt dyrere prisklassen! 😉

  1. Har tenkt litt på å prøve den en stund, men jeg har faktisk aldri prøvd hudpleien til MAC. Erfaring tilsier at så billige ting ikke måler seg opp til det jeg pleier å bruke. Meen samtidig så er jeg tilbake i en periode der jeg har lyst å prøve ut ALT igjen, hehehehe. Kanskje jeg tar den med hjem en gang jeg er i utlandet, syns 300 var litt mye siden jeg har hørt den koster sånn 150 i USA.

    1. Dette er hvertfall min favoritt, og det skader jo ikke å prøve (men ja, du burde kjøpe den i utlandet ;))! Alt er mye billigere av MAC i USA, så man sparer en del!

Legg igjen en kommentar

